88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

جشن باشکوه عید نوروزدر کنار سالمندان وتوانخواهان آسایشگاه خیریه کهریزک البرز برگزارشد.

به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک البرز؛ جشن فرارسیدن نوروز باستانی با همراهی جمعی از مدیران و مسئولین در مراکز نیلوفر ، رز ، لاله ، یاس وگلها بارعایت پروتکل های بهداشتی برگزارشد .
به منظور حفظ سلامت سالمندان و توانخواهان مراسم جشن در تمامی مراکز در حیاط مرکزی هر ساختمان جداگانه برگزارشد تا با رعایت پروتکل های بهداشتی آسیبی متوجه مددجویان نباشد .
گروه دف زن به همراه کارناول شادی ، گروه موسیقی و دیجی ، حاجی فیروز به صورت گروهی و نیکوکاری در همراهی مراسم نوروز این مرکز را یاری رساندندکه نشان از سین سخاوت بر سفره هفت سین مددجویان است .
در لحظه تحویل سال دعای یا مقلب القلوب و الابصار یا مدبر اللیل و النهار یا محول الحول و الاحوال حول حالنا الی احسن الحال در محوطه به گوش رسید با آرزوی اینکه حال دل همه مددجویان به بهترین حال مبدل شود .
در این مراسم آداب عید نوروز ، نمازعید ، دعای خیر برای همه مردم ، پوشیدن لباس نو ، عطر بوی خوش و دودکردن اسپند
و چیدمان سفره های هفت سین زیبا و متنوع به چشم می خورد که نوید بهاری سرسبز را می دهد .
پرسنل و مدیران آسایشگاه خیریه کهریزک به رسم همیشگی لحظا ت سال تحویل را درکنار مددجویان و سالمندان گذراندند تا احساس تنهایی نکنند و بدانند تبریک و دعای خیر مددجویان همان بهترین حالی است که در لحظه سال تحویل از صمیم قلب آرزو می کنیم .
دکتر افشین وجدانی مدیر آسایشگاه خیریه کهریزک البرز به همراه جمعی از مدیران و معاونین این مر کز در این مراسم حضور داشتند . دکتر افشین وجدانی ضمن تبریک سال جدید ، تحولی نو را در زندگی شخصی و کاری همه افراد آرزو کرد و افزود : امیدوارم در این بهار درخت آرزوهایتان جوانه بزند و زندگی اتان سبز شود و خداوند لباس عافیت برتن شما عزیزان بپوشاند .

وی گفت : مددجویان این مرکز عضوی از خانواده بزرگ کهریزک هستند و من در لحظه ناب تحویل سال نو و در بهار جانبخش و سر سبز سالی سرشار از امید و امنیت را برای همه سالمندان و توانخواهان از خداوند متعال خواستارم و امیدوارم خدمتگزار خوبی برای مددجویان باشم .
همچنین محمد مانیان نماینده هیئت مدیره و هیئت همراه نیز در لحظه سال تحویل در کنار مددجویان آسایشگاه خیریه کهریزک حضور داشتند و ضمن تبریک عید سعید نوروز سالی به دور از کرونا را برای مددجویان آرزو کردند .