88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

جشن روز طبیعت  و مراسم سیزده بدر در آسایشگاه خیریه کهریزک البرز برگزارشد .

به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک البرز؛ مراسم روز طبیعت و جشن سیزده بدر در کنار مددجویان  ساختمان نیلوفرمرکز نگهداری شبانه روز کودکان معلول   و ساختمان رز مرکز نگهداری شبانه روزی سالمندان زن  با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد .

سیزده بدر آئینی سنتی است که در آخرین روز نوروز و سیزدهم فروردین برگزار می شود و با اتمام تعطیلات نوروزی  همراه است . در این روز خانواده ها در فضای سبزی در طبیعت روز خود را سپری می کنند .

مددجویان و سالمندان آسایشگاه خیریه کهریزک نیز امسال در حیاط مرکزی که محوطه ای سبز و زیباست از این روز استقبال کردند .

شادی و خنده در این دورهمی ، اجرای موسیقی ، پخت آش وگره زدن سبزه از آئین هایی است که در این مرکز  مددجویان  سیزده  نوروز را با آرزوی بدر شدن تمام مشکلات بدر کردند .

شاید هم آرزوی قلبی تک تک مددجویان این است که میهمان ناخواندهای به نام کرونا از میانمان برود و سبزه دلشان را به نیت آرامش گره زدند .

در همراهی این مراسم و پخت آش ویژه مددجویان و سالمندان نیکوکاران  و همراهان همیشه در صحنه یاری رسان بودند و شادی را به مددجویان هدیه کردند .

در روز سیزده بدر با به دور انداختن سبزه ها در طبیعت آرزو می کنیم  که سیزده بلا از مددجویان دورشود و با جمع کردن هفت سین نوروزی در این مرکز ساز زندگی با دلشان کوک شود .