88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

مدیر روابط‌عمومی‌ و‌ اموربین الملل‌ موسسه‌ خیریه‌ کهریزک‌ در آستانه شب های قدر از برگزاری آیین معنوی احیا با حضور جمع کثیری از مددجویان و نیکوکارانی که به شکلی با مجموعه همدلی و همسویی داشته اند، خبر داد.

به گزارش روابط عمومی موسسه خیریه کهریزک؛ محمدعلی احمدی تنکابنی با اشاره به قدمت 47 ساله آسایشگاه خیریه کهریزک از نگهداری، درمان و توانبخشی بیش از 3 هزار مددجوی سالمند، معلول، بیماران مبتلا به ام اس، کودکان معلول ذهنی و کودکان اختلال اتیسم، دراین موسسه خبرداد و گفت: همه ساله در شب های 19، 21 و 23 ماه مبارک رمضان، با همراهی مددجویان، ضیافت افطار و مراسم معنوی شب های قدر با حضور جمع کثیری از نیکوکارانی که به شکلی با مجموعه کهریزک، همواره همدلی و همسویی داشته، برگزار می شود.
اجرای مراسم پرفیض دعا و نیایش، قرائت قرآن و عزاداری در سوگ شهادت امیرالمومنین(ع) از جمله برنامه های پر فیض این شب هاست.
احمدی تنکابنی خاطر نشان کرد: این ایام متعلق به بزرگترین انفاق کننده یعنی مولی الموحدین امیرالمومنین، علی (ع) است، که در تمام حیات خود نیکی کردن، خدمت کردن به مستمندان را سر لوحه کار خویش قرار داده بود.
از اینرو جهت اطعام مددجویان ، موسسه خیریه کهریزک آمادگی دریافت نذورات و سفره های احسان نیکان با هر تعداد و سهمی را دارد تا در هر یک از روزها و بخش های مختلف بستری که مورد نظرتان باشد، توزیع نماید.
وی در پایان این خبر افزود: واحد تغذیه آسایشگاه آمادگی لازم را دارد تا با بهره گیری از ملزومات موجود و نیروی کار مجرب ، خیرین و نیکوکارانی را که قصد نذر و طبخ غذا در آسایشگاه را دارند، همراهی کند .