88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

مراسم ضیافت افطاری به همت نیکوکاران در خانه سالمندان آسایشگاه خیریه کهریزک البرز برپا شد.
به گزارش روابط عمومی موسسه خیریه کهریزک ؛ همزمان با ولادت حضرت امام حسن مجتبی(ع) و روز اکرام جمعی از نیکوکاران و خیرین کهریزک با حضور در آسایشگاه، براساس سنت های اسلامی برآن شدند در ماه میهمانی الهی با برگزاری این آیین معنوی و باشکوه، دل سالمندان مرکز نیلوفر را شاد کنند.

باتوجه به تاکیدو سفارشات دین مبین اسلام به دادن افطاری به مردم و روزه داران، خیرین و نیکوکاران ضمن دلجویی و سرکشی از سالمندان، این سنت حسنه را برپا کردند.
دکتر افشین وجدانی روشن مدیر آسایشگاه خیریه کهریزک البرز در حاشیه این ضیافت افطاری گفت: این برنامه در فضایی معنوی و پرشور همراه با محبت بی دریغ نیکوکاران به سالمندان این مرکز برپا شد و آنها تلاش کردند تا مانند فرزندان این مادران دل آنها را در ماه مبارک رمضان شاد کنند. وی همچنین اظهار کرد: هدف از برپایی این مراسم ایجاد شور و نشاط اجتماعی در بین سالمندان بوده است.
دکتر وجدانی در ادامه افزود: ماه رمضان با فضیلت ترین و با برکت ترین ماهها است.ماهی که خداوند متعال درهای رحمت خویش را بر بندگانش می گشاید و کلام او که کامل ترین برنامه هدایت و سعادت انسان است،در این ماه بر پیامبر عظیم الشان اسلام نازل شده است
.بی تردید روزه داری در ماه مبارک رمضان ،تنها ماهی که نام آن در قرآن کریم آمده است و از آن با نام مهمانی خداوند یاد می شود، همچون دیگر اصولی که در دین مبین اسلام بر آنها تاکید شده است فرصتی مغتنم برای بازگرداندن تعادل و سلامت به بدن و اصلاح شیوه های نادرست زندگی است.
فضای گرم و حضور پرشور نیکوکاران دلگرمی برای مددجویان کهریزک بود که از روزها قبل در فکر برگزاری افطاری و ثبت خاطره‌ی خوش برای سالمندان بودند. این تلاش ها در نوع خود بسیار بی‌نظیر بود.این مراسم به همت جمعی از خیرین و نیکوکاران برگزار شد امیدواریم با استمرار چنین برنامه های معنوی، زمینه مشارکت روزافزون خیرین و نیکوکاران فراهم شود.