88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

تیم پرستاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج به پاس خدمت رسانی به مددجویان از مدیریت و کارکنان آسایشگاه خیریه کهریزک البرز تقدیر و تشکر کردند.
به گزارش روابط عمومی موسسه خیریه کهریزک ؛ دکتر منصوره تجویدی معاون دانشگاه علوم پزشکی و تیم پرستاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج در اقدامی انسان دوستانه با اهدای لوح سپاس از دکتر افشین وجدانی روشن مدیر آسایشگاه و کارکنان این مرکز به پاس خدمت رسانی به مددجویان و زحمات خالصانه این عزیزان تقدیر و تشکر کردند.


در بخشی از متن لوح تقدیر آمده است:
«بدون شک خدمت رسانی به مددجویان این مجموعه مسئولیتی بس عظیم است که برترین و جاودانه ترین پاداش ها، همانا رضایت خداوند متعال است. به پاس این تلاش ها و اهتمام ویژه ای که در جهت تحقق اهداف آموزشی دانشجویان رشته پرستاری این دانشگاه داشته اید، بدین وسیله از تشریک مساعی و مساعدت ارزشمند شما در این زمینه تشکر و قدر دانی بعمل می آید.امید است با توکل به الطاف الهی در پیمودن رسالت پر خطیر خود در راه خدمت به انسان های نیازمند و رنجور همواره موفق و سر بلند باشید.»

 

گفتنی است با توجه به همکاری آسایشگاه خیریه کهریزک با دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج  و بازدید های مستمر تیم پرستاری از این مرکز خانم عزیزی مدیر پرستاری با حضور در مراکز نیلوفر،لاله، یاس و گلها با اهدای لوح از مدیران و مسئولین مراکز تقدیر نمود.