88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

نشست صمیمی تقدیر از نویسندگان ماهنامه کهریزک در روز کارمند برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک البرز؛ نشست صمیمی تقدیر از نویسندگان ماهنامه کهریزک همزمان با روز کارمند با حضور دکتر حسن احمدی مدیر عامل موسسه خیریه کهریزک،فاطمه السادات محمدی مدیر اجرایی ماهنامه و همچنین دکتر افشین وجدانی با اهدای لوح سپاس وجوایز در سالن گردهمایی مرکز اقاقیا برگزار شد.

دکتر افشین وجدانی مدیر آسایشگاه خیریه کهریزک البرز در نشست صمیمی تقدیر و تشکر از نویسندگان ماهنامه گفت: بار دیگر موسم سپاس گزاری فرارسید و زبان الکن و قلم ناقص ما از این امر ناتوان! اما به حسب وظیفه و رعایت ادب از زحمات بی‌شائبه شما تلاشگران آسایشگاه که با قلم و اندیشه خویش در جهت غنای مطالب ماهنامه موسسه خیریه کهریزک یاری کرده‌اید کمال تشکر و قدردانی را داریم و از خدای سبحان برای شما عزیزان، آرزوی سربلندی و توفیق روزافزون را مسئلت می‌نماییم.
دکتر وجدانی در ادامه افزود: بی‌شک تجربه همراهی‌تان و توانمندی‌های متعهدانه و مسئولانه شما که گویای شایستگی‌هایتان در این عرصه می‌باشد، طراوت روحمان را افزود و جوهر قلمتان، صفحات ماهنامه را آکنده از معرفت و عشق ساخت. دل شما مأمن مهر خدا، دست‌هایتان درگاه مناجات و دعا و وجود شما گوهری پاک و پر بها باد!
دکتر حسن احمدی مدیر عامل موسسه خیریه کهریزک نیز در این نشست صمیمی بیان کرد: خوشبختانه ماهنامه موسسه به همت تمامی همکاران در آسایشگاه خیریه کهریزک البرز، سالی پر از موفقیت را پشت سر نهاده است. به روز شدن ماهنامه موسسه از جمله این موفقیت‌ها است که انشاءا... هیچ گاه از دست داده نخواهد شد. موفقیت دوم که خود منتج به موفقیت اول گردیده است، مطالعه علمی پیرامون روند بررسی مقالات علمی و برگزیدن بهترین روش موجود در این زمینه می‌باشد که نه تنها منجر به افزایش سرعت در امر بررسی مقالات گردیده است، بلکه به افزایش کیفیت مقالات نیز خواهد انجامید.
حسن احمدی در پایان تاکید کرد: امیدواریم با همکاری های مستمر شما عزیزان که با قلم توانایی خود ما را به جامعه هدف نزدیکتر و نزدیکتر می کنیید بیش از پیش باشد.
در پایان از نویسندگان فعال حوزه ماهنامه با اهدای لوح سپاس، جوایز نقدی و کار دست مددجویان تقدیر و تشکر شد.