88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

جشن تولد فصلی سالمندان درآسایشگاه خیریه کهریزک البرز برگزارشد.

به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک البرز؛ جشن تولد فصلی تابستان سالمندان با هدف پرکردن اوقات خالی سالمندان، ایجاد شادابی ونشاط، بالابردن روحیه آنها با مشارکت نیکوکاران و اجرای موسیقی شاد با حضور سالمندان شبانه روزی و روزانه مرکز جامع لاله برگزار شد.

شایان ذکر است هر فصل برای مددجویان متولدین همان فصل از سوی آسایشگاه و با همت جمعی از خیرین و نیکوکاران جشن تولد برگزار می‌شود؛ در این مراسم پرشکوه خانواده های برخی از مددجویان و نیز گروه‌های هنری و موسیقی حضور داشتند که شور و شوق خاصی به مراسم بخشیدند.
صالحی مدیر مرکز جامع لاله با قدردانی از تمام خیرینی و نیکوکارانی که به صورت مستقیم و یا غیر مستقیم در این امر خیر مشارکت داشتند تقدیر وتشکر کرد و افزود: آسایشگاه خیریه کهریزک استان البرز یک مرکز خیریه است که به منظور تکریم منزلت مددجو و نیز ارتقای روحی این عزیزان اینگونه جشن ها و مراسم تولدها را برگزار می کند.
سالمندان، همیشه چشم به راه حضور عزیزانشان هستند تا برگی ازکتاب زندگی شان با حضور آنها ورق بخورد اما این کار توسط همکاران و مسئولین آسایشگاه انجام می گردد تا ساعات خوشی را برایشان فراهم آورد .این جشن به صورت تولد گروهی برای کسانی بود که در سه ماه دوم سال متولد شده اند .
این مراسم با اجرای موسیقی شاد و رقص و شادمانی درمرکز شبانه روزی سالمندان مردان مرکز لاله آرام بخش دلهای دریایی کسانی است که تمام روزهای جوانی خود را صرف خدمت به خانواده و جامعه کرده اند . این جشن با فوت کردن شمع ها توسط سالمندان پایان یافت تا شاید سالهای سالمندی زندگی اشان ، آغاز روزهای آرامی باشد که در پیش رویشان است .