88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

مراسم روز کارمند و تقدیر از کارمندان نمونه در آسایشگاه خیریه کهریزک استان البرز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک البرز؛ آئین بزرگداشت روز کارمند و تقدیر از کارمندان نمونه با حضور طاهره جهانگرد مدیر مرکز یاس،مسئولان و جمعی از کارمندان در طبقه همکف مرکز یاس برگزار شد.

در این آئین ضمن تبریک روز کارمند توسط طاهره جهانگرد مدیر مرکز جامع، به ویژگی های کارمند نمونه و موفق اشاره شد و گفت : نظم و دقت داشتن در انجام کارها یکی از ویژگی های کارمند خوب است. جهانگرد در ادامه با بیان اینکه یک کارمند باید کار خود را عاشقانه و در چارچوب قوانین و مقررات انجام دهد تا به روزمرگی نیفتد افزود : نحوۀ برخورد با ارباب رجوع و داشتن عفت کلام از دیگر مسائلی است که کارمندان، خصوصا کارمندان بخش درمانی معلولان که با قشر جوان سر و کار دارند باید به آن توجه ویژه و خاص داشته باشند.
سیده شیوا علوی روانشناس مرکز شبانه روزی معلولان مرکز یاس گفت: با بیان اینکه رفتارهای نیک هر فرد تنها اثریست که از فرد باقی می ماند، افزود: خلوص نیت در سایه رعایت ضوابط و قوانین، لازمه کار برای شخص مسلمان و مومن است و ابراز امیدواری کرد: رفتار و کردار خالصانه در آسایشگاه خیریه کهریزک به منظور خدمت رسانی به مددجویان اعم از سالمندان، معلولان و کودکان حاکم باشد. .
گفتنی است در پایان این مراسم با اهدای لوح تقدیر و هدیه از کارمندان نمونه مرکز یاس تقدیر شد. برگزاری مسابقه بین پرسنل از دیگر برنامه های آئین گرامیداشت روز کارمند در مرکز جامع معلولان جسمی حرکتی یاس بود .