88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک : دهمین جلسه کمیته بررسی ویروس کرونا با حضور جمعی از مدیران و مسئولین مراکز بخشهای مختلف به منظور بررسی عملیات مبتکرانه با تمهیدات و دستورات از پیش تعیین شده برگزارشد .

در این جلسه دکتر افشین وجدانی مدیریت آسایشگاه بر رعایت اصول بهداشتی مسئولین و مدیران یا پرسنل تاکید داشته و استفاده از محلول ضد عفونی کننده ، ماسک ، دستکش را ضروری دانستند.
وی افزود : روان شناسان مراکز باید با برگزاری مشاوره های روان شناسی با مددجویان هیجانات روحی آنان را کنترل کرده تا آسیب کمتری ببینند .
دکترافشین وجدانی دراین جلسه به بررسی عملکرد بخشها درقالب یک پاورپنت پرداخت و گفت : همچنان بازدید ها و ملاقاتها ممنوع می باشد .
در این جلسه پیرامون آمار مبتلایان و بهبود یافتگان در این مرکز صحبت و همچنین در خصوص شرایط مساعد اعلام نظر شد .
وجدانی گفت: بیماریهای واگیر دار با انواع مختلفی در جامعه شیوع پیدا می کند که رعایت اصول بهداشتی و آماده سازی قرنطینه یکی از راهکارهای اساسی برای مقابله با این ویروس می باشد .وی در ادامه افزود : در این مرکز با توجه به اینکه مددجویان وسالمندان افرادی هستند که سیستم بدنی ضعیف تری دارند پرسنل را ملزم به رعایت نکات بهداشتی دانست و بر توصیه مسئولیت خطیر که حفظ سلامت جسمی وروحی مددجویان است تاکید کرد .