88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

طی مراسمی که در دفتر ستاد مرکزی موسسه خیریه کهریزک، با حضور مدیر عامل و چند تن از معاونین این مجموعه برگزار شد، از کارمندان نمونه، که طی ارزشیابی های سال 1399، موفق به کسب این عنوان شده بودند، تقدیر بعمل آمد.

 به گزارش روابط عمومی موسسه خیریه کهریزک، دکتر حسن احمدی ، مدیرعامل موسسه خیریه کهریزک همراه با چند تن از معاونین خود، از آندسته  از پرسنل موسسه که در ارزیابی های به عمل آمده در سال 1399، توانسته بودند بالاترین نمره را کسب نمایند، تقدیر و تشکر کرده و تلاش های ایشان را در راه هر چه بهتر شدن خدمات موسسه کهریزک، ستود.

دکتر احمدی ضمن قدردانی از زحمات پرسنل عنوان کرد: زنده بودن و پویایی هر سازمان، به دست توانمند کارکنان آن رقم می خورد. طبیعتاً یکی از راه های ایجاد انگیزه و سرزندگی در سازمان، ارزیابی پرسنل و پایش نتایج این ارزیابی است. خوشبختانه در سالهای اخیر، موسسه  خیریه کهریزک با ارزیابی سالیانه ی  تمامی پرسنل خود در تمام سطوح ، چه در ستاد مرکزی و چه در آسایشگاه های تهران و البرز و کلینیک جواد الائمه، توانسته است ضمن ایجاد انگیزه برای پرسنل، در راه تعالی سازمان و هر چه بهتر شدن خدمات به عزیزان ساکن در آسایشگاه، گام بزرگی را بردارد.

وی خاطر نشان کرد: هر سال، 11 اردیبهشت ماه، مصادف با روز جهانی کارگر را بهانه قرار داده ایم تا ارزیابی های سالیانه را بررسی کرده و نفرات برتر که بالاترین نمرات را از مدیران خود اخذ نموده اند، مور تقدیر و تشکر قرار دهیم.

دکتر احمدی در پایان ضمن تشکر و قدردانی از پرسنل نمونه، اظهار امیدواری کرد تا در سالهای آینده، علاوه بر تکرار این موفقیت توسط  منتخبین، شاهد پویایی هر چه بیشتر کل همکاران و افزوده شدن نام های بیشتر به لیست پرسنل نمونه باشد.

شایان ذکر است تا قبل از شیوع ویروس کرونا، این مراسم در قالب یک جشن با شکوه و یکپارچه در آسایشگاه کهریزک برگزار می شد که در 2 سال اخیر و به دلیل رعایت پروتکل های بهداشتی، به صورت محدود و متمرکز در هر بخش موسسه خیریه کهریزک، برگزار می شود.