88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

دکتر حسن احمدی، مدیر عامل موسسه خیریه کهریزک و رئیس مرکز علمی کاربردی آسایشگاه معلولین و سالمندان کهریزک، صبح امروز از نمایشگاه تخصصی آموزش و غرفه ی مرکز علمی کاربردی آسایشگاه معلولین و سالمندان کهریزک در دانشگاه صنعتی امیر کبیر، بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی موسسه خیریه کهریزک، صبح یکشنبه 21 مهر ماه، دکتر حسن احمدی مدیر عامل موسسه خیریه کهریزک از نمایشگاه تخصصی آموزش بازدید کرد. این نمایشگاه تخصصی با حضور دانشگاه ها، موسسات آموزش عالی و آموزشی، در دانشگاه صنعتی امیر کبیر برگزار می شود.

 

مرکز علمی کاربردی آسایشگاه معلولین و سالمندان کهریزک، در این نمایشگاه با برپایی 2 غرفه، فعالیت گسترده ای دارد. در غرفه های این مرکز، دانشجویان کارآفرین، به معرفی طرح ها و پروژه های خود می پردازند. همچنین تلاش های علمی و عملی این مرکز در زمینه ی زخم بستر، به عنوان یک فعالیت کاملاً علمی و پژوهشی، به علاقمندان معرفی می شود.

در حاشیه ی این نمایشگاه، 3 کارگاه آموزشی نیز، توسط مرکز برگزار می شود که پیش بینی می شود با توجه به موضوعات ناب و بروزی که در این کارگاه ها ارائه می شود، با استقبال گسترده ی بازدید کنندگان روبرو شود.

شایان ذکر است این نمایشگاه، به مدت 3 روز از یکشنبه مورخ 21 لغایت سه شنبه 23 مهر ماه، در دانشگاه صنعتی امیر کبیر بر پاست و علاقمندان می توانند از ساعت 8:30 الی 17:00 ، از این نمایشگاه بازدید به عمل آورند.