88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

به گزارش روابط عمومی موسسه خیریه کهریزک، محمدعلی احمدی تنکابنی مدیر روابط عمومی و اموربین الملل موسسه خیریه کهریزک با بیان اینکه مراسم  «عیدسعید قربان» از نخستین ساعات بامداد روز جمعه 10  مرداد ماه 1399 در آسایشگاه خیریه کهریزک برگزار می شود، افزود: امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا، شرایط متفاوتی را در آسایشگاه کهریزک شاهد هستیم و مراسم عید سعید قربان را با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار خواهیم کرد.

 

وی یادآور شد: شیوع ویروس کرونا و شرایط خاصی که بر جامعه حاکم است، باعث شده تا نتوانیم مانند سال های قبل، جشن باشکوه عید سعید قربان را در کنار هنرمندان، ورزشکاران و مردم نوع دوست برگزار کنیم. اما طبیعتا، درب های آسایشگاه بر روی آندسته از خیرینی که همواره آسایشگاه خیریه کهریزک را به عنوان مامنی برای ادای نذورات خود بر گزیده اند، گشوده خواهد بود.

مدیر روابط عمومی موسسه خیریه کهریزک عنوان کرد: آسایشگاه کهریزک از اسفند ماه در قرنطینه ی کامل بوده است و در روز عید قربان نیز این شرایط حاکم است و امکان حضور خیرین در بخش ها و ملاقات با سالمندان و معلولین، امکان پذیر نمی باشد. اما مانند سال های قبل با تمهیدات ویژه تر و رعایت پروتوکل های بهداشتی، مردم نوع دوست می توانند نذورات خود را در آسایشگاه ادا کنند.

مدیر روابط عمومی موسسه خیریه کهریزک اضافه کرد: سالیان متمادی است مردم متدین و خیرخواه شهرمان، مسیر کهریزک را به نیکی یافته اند و با حضور در آسایشگاه خیریه کهریزک به عنوان پایگاهی مردمی و مورد اعتماد،  نذورات و قربانی هایشان را  به مددجویان اهدا می کنند.  اما امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا، از خیرین دعوت می شود تا از طریق راه های مجازی، موسسه خیریه کهریزک را یاری کنند.