88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

صنایع دستی توانخواهان کهریزک، در بازارچه وزارت خارجه به نمایش درآمد.

در 2 روز برپایی جشنواره غذا و صنایع دستی که با همت انجمن همسران دیپلمات های وزارت خارجه برگزار شد، غرفه صنایع دستی هنرمندان معلول و سالمند ساکن در آسایشگاه خیریه کهریزک روزهای پر فروغی را پشت سر گذاشت.

به گزارش روابط عمومی موسسه خیریه کهریزک؛ انجمن همسران دیپلمات های وزارت خارجه با مشارکت همسران سفرای خارجی مقیم تهران، جشنواره ی غذا و صنایع دستی را در سالن همایش های وزارت خارجه بر پا داشتند که موسسه خیریه کهریزک در کنار سایر فعالین در این بازارچه، غرفه ای را به خود اختصاص داده بود که در آن صنایع دستی ساخت توانخواهان آسایشگاه، به فروش می رسید.

 

حضور نمایندگانی از خیریه هایی چون حضرت زینب (س) ، جمعیت امام علی(ع) ، بنیاد صدرا و ... ونیز افرادی که در کمک به مراکز خیریه پیشگام هستند، همچنین شرکت سفرای کشورهای مختلف، بر رونق این جشنواره ی خیریه افزود.

در این جشنواره ، غرفه صنایع دستی حاصل کار هنرمندان معلول و سالمند ساکن در آسایشگاه خیریه کهریزک پذیرای شخصیت های مختلف سیاسی ، فرهنگی ، کارمندان وزارت امور خارجه و سایر علاقمندان به امور خیر و خیر خواهی بود .

عرضه محصولاتی چون صنایع چرم، معرق، گلیم و فرش، محصولات سفالی و ... در غرفه آسایشگاه خیریه کهریزک، گوشه ای از توانمندی های هنرمندان معلول و سالمند تحت پوشش این مجموعه خیریه را به مخاطبین خود معرفی نمود.

 گفتنی است بیش از 490مددجوی سالمند ، معلول و بیمار مبتلا به ام اس با حضور در 36 کارگاه هنری فعال در واحد توانبخشی زیر نظر مربیان موظف و افتخاری خود،علاوه بر هنرآموزی و تولید محصولات مختلف هنری ، روحیه امید به زندگی و تحرک و شادابی را در وجود خود بیش از پیش تقویت می نمایید .