88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

با فرارسیدن روز میلاد امیرالمومنین علی (ع) و همزمان با روز مددکار، از زحمات ارزشمند مددکاران اجتماعی شاغل در آسایشگاه خیریه کهریزک تجلیل شد.

به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک ؛ طی مراسمی و با حضور مدیران ارشد آسایشگاه، از تلاشهای یکایک کارکنان حوزه امور اجتماعی تجلیل شد.

در این مراسم، هر یک از معاونان و مدیران کهریزک با ارج نهادن به مقام مددکاران اجتماعی، از تلاشهای ارزنده آنان در رفع مشکلات مددجویان و ارائه انواع خدمات مناسب قدردانی نمودند.

در بخشی از این مراسم، معصومه جعفری راد مدیر امور اجتماعی آسایشگاه خیریه کهریزک با تقدیر از زحمات کارکنان حوزه اجتماعی، اظهار داشت : حرفه مددکاری هنر مهرورزی است و انجام کلیه امور مربوط به رفاه و آسایش زندگی مددجویان توأم با این هنر قابل انجام است و بدون آن قطعاً وظایف تعریف شده مددکاران سرانجام مطلوبی نخواهد داشت.

وی یادآور شد: با اینکه همکاران ما به شرح وظایف خود آگاهی کامل دارند، همواره توصیه می شود تا در صورت امکان، نیازسنجی و رفع مشکلات مددجویان را در اولین فرصت ممکن به انجام برسانند.

جعفری به حساسیت شغل مددکاری نیز اشاره و تصریح کرد : یک مددکار باید خود را سرپرست مادران و پدران سالخورده و نیز معلولینی بداند که انواع نیازهای عاطفی و روزمره دارند و در این زمینه، تمامی تلاش لازم جهت براورده شدن آن خواسته ها را تا حصول نتیجه دنبال کند.

مدیر امور اجتماعی آسایشگاه خیریه کهریزک با تشکر از توجه مدیران مجموعه به حوزه اجتماعی، اطمینان خاطر داد از این پس نیز با جدیت تمام در رفع نیازهای پرشمار مددجویان از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد.