88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

ابتکار عمل باز هم به دست جوانان مهربان شهر افتاد تا در قالب گروه نیکی­های کوچک، شادی و شادکامی را ارزانی معلولین جوان ساکن در آسایشگاه خیریه کهریزک نمایند.

به گزارش روابط عمومی موسسه خیریه کهریزک؛ سالن ورزشی پوریای ولی شاهد حضور جمع زیادی از معلولین جوانی شد که آمده بودند تا در کنار یاران مهربان خود شاد باشند.

جوانان مهربان شهر که در قالب گروه نیکی­های کوچک در عرصه خدمت­رسانی به خانواده بزرگ کهریزک برنامه­های گسترده­ای دارند، این­بار نیز ابتکار عمل را بدست گرفتند تا شادی آفرینان این جمع بزرگ باشند.

 برگزاری مسابقات ورزشی شامل تنیس روی میز، دارت، شطرنج و بوچیا در فضای شاد و مفرح، از جمله برنامه­هایی بود که این عزیزان مهربان در برنامه کاری و افتخاری خود داشتند ضمن آنکه همانند همیشه اسباب پذیرایی از همه حاضرین را نیزباخود آورده بودند تا کام همگان را شیرین نمایند.

راضیه محمدرضاپور سرپرست جوان این گروه شادی آفرین، در حاشیه مسابقات ورزشی به خبرنگار کهریزک گفت:

روزی خاطره انگیز را در کهریزک پشت سرگذاشتیم، با هم مسابقه دادیم و به افتخار برنده­های هر رشته هورا کشیدیم، البته بازنده واقعی هم نداشتیم چرا که مسابقات کاملادوستانه و صرفا جهت ایجاد نشاط و شادی بود.

محمدرضاپور در ادامه نیز گفت:

به تازگی دوستان زیادی به جمع ما اضافه شده­اند که آنها هم تمایل دارند بخش کوچکی از مسئولیت اجتماعی خود را با حضور در چنین مراکزی به انجام رسانند. مسیر کهریزک را به آنان نشان دادیم و راه و رسم خدمات مختلف هر چند کوچک را به این جوانان تحصیل کرده و فهیم جامعه بصورت عملی آموزش دادیم.

این بانوی جوان که همواره با لبخند به استقبال عزیزان کهریزکی می­آید، تصریح کرد:

مهم نیست چقدر از نظر مالی توانمندبوده تا به فکر خدمت همنوعان خود باشیم. مهم آن است که انگیزه و اراده لازم را داشته باشیم تا مسیر خدمت رسانی به آسانی پیش روی ما باز شود.

می­آییم و می­دانیم که با آمدنمان می­توانیم دلهایی را شاد کنیم، لبان خسته­دلانی را به تبسم وا داریم و در کنارشان باشیم تا بدانند که غمخوارانی دارند.

گفتنی است گروه نیکی­های کوچک متشکل از جوانان فهیم و تحصیل کرده­ایست که مسیر آسایشگاه خیریه کهریزک را در چند ساله گذشته به نیکی یافته­اند. انواع خدمات پرستاری، حمایتی و ایجاد فضاهای شاد برای مددجویان تحت پوشش این مجموعه خیریه، از جمله برنامه­هایی است که این جوانان آگاه به ایفای مسئولیت اجتماعی در دستورکار خود دارند.