88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

بیش از 1100 سالمند ساکن در آسایشگاه خیریه کهریزک، فرا رسیدن 9مهر روز جهانی سالمند را جشن گرفتند.

به گزارش روابط عمومی موسسه خیریه کهریزک؛ با حضور مسئولین شهرستان ری در کنار مدیران و مسئولین آسایشگاه خیریه کهریزک و با حضور جمع کثیری از سالمندان ساکن در این مجموعه خیریه، 9مهر-روزجهانی سالمند- گرامی داشته باشد.

 

دکتر احمد اسماعیلی راد معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ری ، مهدی مجیدی بخشدار کهریزک ، امامی بخشدار فشافویه ، اعضاء شورای اسلامی و شهردار کهریزک ، خانم رجایی رئیس بهزیستی شهرستان ری و دانش آذر معاون توانبخشی این شهرستان ، از جمله میهمانان جشن بزرگ سالمندان در آسایشگاه خیریه کهریزک بردند.

دکتر اسماعیلی راد فرماندار ویژه شهرستان ری با تبریک روز جهانی سالمند به همه پدران و مادران کهریزکی گفت : امروز ما هر آنچه داریم از محبت پدران و مادرانمان است که با از خودگذشتگی ، راه و رسم زندگی را به ما آموختند .

اسماعیلی راد تصریح کرد:

همه مدیران کشوری ، شهری و مسئولین این سازمان خیریه به برکت آموزشها، فداکاری ها و تربیت های پدران و مادران خود به این جایگاه رسیده اند ، بنابراین کمترین وظیفه ای که بر عهده همه ماست اینست که احترام این عزیزان را بر خود لازم بدانیم و تلاش کنیم تا موجبات رفاه و آسایش آنان را فراهم نماییم .

اسماعیلی راد با ادای احترام به همه سالمندان کشور نیز گفت :

بسیاری از پدران و مادران عزیزی که امروز ما در خدمت آنان هستیم ، زحمات خود را برای جامعه کنونی کشور متحمل شده اند . بسیاری از این عزیزان معلم ، کارمند ، کارگر و حتی مدیران این مملکت بوده اند و اکنون که سنین سالمندی و کم توان جسمی – حرکتی را پشت سر می گذارند ، باید با مشارکت عمومی و همت عالی مسئولین کشوری و مردم در رفاهی شایسته خویش روزگار بگذرانند.

فرماندار ویژه شهرستان ری با تقدیر از عملکرد خیرین و مسئولین آسایشگاه خیریه کهریزک در فراهم نمودن موجبات زندگی آرام برای سالمندان این مرکز خیریه ، مجموعه مدیریتی شهرستان ری را موظف و مکلف به خدمت به همه سالخوردگان ساکن در کهریزک دانست و بر حمایت های همه جانبه و رفع مشکلات معیشتی این عزیزان تاکید کرد .

آسایشگاه خیریه کهریزک با قدمتی 47 ساله ، مامن و 1750 مددجوی سالمند ، معلول و بیمار مبتلا به ام اس از 31 استان کشور است . این مرکز خیریه با اتکاء به حمایتهای مردمی و نیز مشارکت سازمانهایی همچون بهزیستی ، تامین اجتماعی، کمیته امداد و سایر نهادهای کشوری توانسته است به عنوان موفق ترین مرکز نگهداری و توانبخشی در کشور مطرح باشد .