88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

بابک بلوک، جوان شایسته وطن به همراه دوستان مهربان خود هدایایی را تقدیم عزیزان کهریزکی که راحت­تر از گذشته به زندگی خود در این خانه بزرگ ادامه دهند.

به گزارش روابط عمومی موسسه خیریه کهریزک؛ تنها بهانه­ای زیبا کافی بود تا دوستان جوان و مهربان کهریزک، 6دستگاه ویلچر مناسب حرکت معلولین را تهیه و تقدیم این عزیزان نمایند.

 

بابک بلوک از یاران مهربان کهریزک که سابقه خدمات دواطلبانه فراوانی را در این خانه بزرگ دارد، درباره هدف از این خدمت به خبرنگار کهریزک گفت؛ در یکی از برنامه­های از برنامه­های حضور سالمندان در امامزاده­ صالح(ع) حاضر بودیم تا خدمت کوچکی به این عزیزان داشته باشیم. متوجه شدم که تعدادی از ویلچرهای مددجویان این عزیزان ویلچرهای فرسوده­ شده اینطور شد که به فکرم رسید تا با تهیه چند دستگاه ویلچر مناسب، کمک حال آنان باشم .

بابک جوان مهربان کهریزکی در ادامه افزود: با دوستانم قرار گذاشتیم هر کسی که تمایل دارد بخشی از هزینه خرید این ویلچرها را متقبل شود، همین­طور هم شد و موفق شدیم امروز لبخند شادی را بر لبان این عزیزان خسته­دل و بیمار بنشانیم.

این جوان شایسته وطن در پاسخ به سوال خبرنگار کهریزک که انگیزه وی را جویا شد چنین گفت،

مگر انجام اینگونه کارها انگیزه می­خواهد؟ همه ما انسان هستیم و انسانیت حکم می­کند تا کمک­ حال هم باشیم. اگر امروز دست همدیگر را نگیریم چه توقعی داریم که فردا که افتاده حال شدیم، دیگران دست ما را بگیرند. امروز که توانگر هستیم باید به فریاد هم برسیم که شاید فردایی نباشد که این روزها را درک کنیم. از خداوند آنقدر برکت به زندگی همه ما بدهد و آنقدر درک و فهم در اختیارمان قرار دهد که همیشه در چنین مسیرهایی حرکت کنیم و راه و رسم سالم زیستن را به دیگران هم یادآوری نماییم .

روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک با ادای احترام به بابک بلوک و دوستان مهربان ایشان که دلخوشی و رفاه معلولین را در برنامه زندگی خود قرار داده اند ، آرزومند بهترین ایام و روزگاران است . امید آنکه اینگونه افراد فرهیخته همواره در پناه خداوند دوستدار نیکی ها ، موفق و سربلند در زندگی پر مهر خود باشند .