88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

دیدار با پدر بزرگها و مادربزرگهای کهریزکی و دلجویی از این عزیزان سالخورده ، برنامه ای بود که جمع زیادی از خیرین موسسه مهرآفرین در برنامه یک روز از زندگی خویش قرار دادند .

به گزارش روابط عمومی موسسه خیریه کهریزک ؛ میهمانان پدربزرگها و مادربزرگهای کهریزکی ، اینبار از موسسه خیریه ای بودند که خود در انجام امور خداپسندانه سابقه درخشانی دارد .

 

خیرین موسسه مهرآفرین که در خدمات مختلف اجتماعی همچون حمایت از بانوان بی سرپرست، ایتام و کودکان کار، افراد بی خانمان و دیگر نیازمندان جامعه فعالیت های چشمگیری دارند ترجیح دادند تا دلجویی از سالمندان ساکن در آسایشگاه خیریه کهریزک را در برنامه یک روز از زندگی خویش قرار دهند.

نازی صفایی سرپرست این گروه اعزامی به کهریزک ، در حاشیه دیدارشان از بخشهای مختلف بستری به خبرنگار کهریزک گفت : سخت است که باور کنیم خانواده هایی به هر دلیل حاضر می شوند تا عزیزترین سرمایه های زندگی فرد را تحویل مراکز نگهداری نمایند ، اما واقعیت اینست که می بینیم این اتفاق در حال رخ دادن است .

صفایی در ادامه تصریح کرد: اما چه کاری از دست ما بر می آید؟ آیا می توانیم در مقابل این پدیده اجتماعی که روز به روز در حال گسترش است ، مقاومت نمائیم ؟ هرگز

صفایی افزود : دل شکستن و دور کردن سالمندان از کانون گرم خانواده حق آنان نیست ، آنان در این سن و سال شایسته بهترین تکریم ها هستند و همه باید در انجام این رسالت که توصیه بزرگان دین و اجتماع نیز هست ، کوشا باشیم .

سرپرست خیرین موسسه مهر آفرین در پایان نیز گفت : باید همه با هم متعهد شویم که دیدار و دلجویی از این گرامیان را در برنامه همیشگی زندگی خود قرار دهیم . حالا که به همت خیرین سقفی بالای سر این عزیزان است و خدمات مختلف نگهداری و درمان در حال انجام است ، هر کسی باید گوشه ای از این کار بزرگ را عهده دار شود . توانگران جامعه به حمایت های مالی مستمر بپردازند، برخورداران از انواع دانش ها به کمک مسئولین این گونه مراکز بیایند و عموم مردم نیز با حضور در جمع آنان ، اجازه ندهند سکوتی غمبار زندگی این یادگاران دور و نزدیک خانواده ها را تحت تاثیر قرار دهد .