88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

باز هم بانو فریده رضایی ، آسایشگاه خیریه کهریزک را مسیر مهرورزی های خود قرار داد تا در جمع مادران سالخورده این مجموعه خیریه نقش آفرین باشد .

به گزارش روابط عمومی موسسه خیریه کهریزک ؛ سفره احسان بی بی رقیه (ع) در جمع مادران سالخورده ساکن در بلوک نارون گسترانیده شد تا این عزیزان از فیوضات و برکات این نذر آسمانی بهره مند گردند .

 

بانی این سفره احسان، بانو فریده رضایی یار دیرین و با وفای کهریزک بود که سالیان متمادی است با حضور در جمع مادربزرگهای کهریزکی ، نام و نشانی خاص برای خود در جمع آنان یافته است .

بانو رضایی در حاشیه برپایی این سفره احسان ، هدف از این اقدام شایسته را اینگونه عنوان کرد :

همیشه بهانه ای برای دیدار با مادران عزیزتر از جانم در کهریزک داریم . من و دوستانم با برنامه ریزی قبلی و تهیه ملزومات مورد نیاز به دیدار این عزیزان می آئیم و می دانیم که آنان نیز پذیرای ما هستند .

با نو رضایی بیان داشت :

دوستی و محبتی که بین ما و مادران عزیزان جاری شده است ، وصف شدنی نیست . حالا بعد از گذشت این همه سال ، هم ما با اسامی آنان آشنا هستیم و هم این عزیزان ما را به خوبی می شناسند .

این بانوی نیکوکار ، حفظ حرمت و کرامت همه سالخوردگان جامعه بویژه حاضرین در مراکز نگهداری را یادآور و تصریح کرد :

لازم نیست حتماً بضاعتی داشته باشیم تا بتوانیم به حضور این عزیزان برسیم ، حتماً قرار نیست دست پر به کهریزک بیائیم و رفع نیاز کنیم . خدای من گواه است که آنان علاوه بر داشتن نیازهای شخصی، احتیاج به دیدار و دلجویی دارند . احتیاج دارند تا در کنارشان باشیم ، به حرفهایشان گوش کنیم و در یک کلام غمخوارشان باشیم تا دلهایشان خالی از غم و غصه دوری از خانه و خانواده شود .