88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

در آغازین روزهای سال تحصیلی 99-98 ، اعضاء هیات مدیره و امناء موسسه خیریه کهریزک به دیدار دانش آموزان معلول رفتند تا ساعاتی را میهمان آنان در مرکز آموزشی" ما می خواهیم، ما میتوانیم" باشند .

به گزارش روابط عمومی موسسه خیریه کهریزک ؛ اعضاء هیات مدیره و امناء موسسه خیریه کهریزک که رکن اصلی تصمیم گیری و سیاست گذاری این موسسه هستند، تحصیل معلولین جوان در مقاطع مختلف تحصیلی و رسیدن به مدارج عالی دانشگاهی را از سیاست های کلان خود می دانند و اعتقاد راسخ دارند که نتایج حاصل از این فعالیتها ، مستقیماً به زندگی و اداره هر چه بهتر کهریزک نشینان می انجامد .

 

حضور 17 دانشجوی معلول در مقاطع مختلف دانشگاهی ، 56 دانش آموز در مقاطع دبیرستانی و پیش دانشگاهی و مجموعاً بیش از 300 نفر دانش آموز معلول ساکن در آسایشگاه خیریه کهریزک، نمودی آشکار از نگاه و عنایت ویژه هیات مدیره و امناء موسسه خیریه کهریزک به این سیاست گذاری کلان دارد.

در آغازین روزهای سال تحصیلی جدید و با توجه به اهمیت تشویق و ترغیب معلولین جوان ، اعضاء هیات مدیره و امناء این موسسه ، با حضور در مرکز آموزشی" ما می خواهیم ، ما می توانیم" به دیدار عزیزان خود رفتند .

تجلیل از 2 تن از معلولین جوانی که بتازگی در مقطع کارشناسی ارشد فارغ التحصیل شده و خود را آماده حضور در آزمون دکترای دانشگاهی می کنند ، شنیدن صدای رسای تنی چند از دانش آموزان معلول و استماع گزارشی از عملکرد مدرسه معلولین کهریزک، از بخشهای مختلف حضور و میهمانی اعضاء هیات مدیره و امناء موسسه خیریه کهریزک در جمع محصلین این مجموعه خیریه بود .

دکتر حسن احمدی مدیرعامل موسسه خیریه کهریزک خطاب به دانش آموزان معلول ، گروه همیاران فرهنگی و مددکاران حاضر در این مراسم گفت :

فضای همدلی موجود در همه بخشهای این مرکز ، موجب شکوفایی و موفقیت جوانان معلول شده است ، شکوفایی که بی تردید موجبات پیشرفت کهریزک را در همه زمینه ها رقم خواهد زد .

دکتر احمدی خاطر نشان کرد:

آن معلم بزرگواری که با بخشیدن همه اموال خود به کهریزک و حضور در کلاسهای درس معلولین ، آنان را تشویق و ترغیب به پیشرفت میکند ، آن گرامیانی که در قالب گروه همیاران فرهنگی ، معلمین افتخاری کهریزک هستند و همه خدمتگزارانی که در فضای همدلی موجود مشارکت دارند، همگی در ایجاد تحول بزرگ روی داده در امور فرهنگی سهیم و دخیل هستند و ما همواره سپاسگزار آنان خواهیم بود .

دکتر احمدی با اعلام اینکه معلولیت محدودیت نیست ، افزود :

با دمیدن روح امید به جسم معلولین ، با اراده ای که در وجود یکایک معلولین جوان برای ادامه تحصیل وجود دارد و با هزینه هایی که برای توانبخشی این عزیزان صورت می پذیرد ، می توانیم ادعا کنیم که توانسته ایم در مسیر خدمت به جامعه هدف و تحقق اهداف عالی کهریزک موفق عمل نماییم .

وی خطاب به دانشجویان و معلولین جوان نیز گفت :

همه شما می توانید با اتمام تحصیلات و بدست آوردن تخصص های لازم ، در بخشی از اداره کهریزک سهیم باشید و ما هیچ منعی برای این مهم در وجود شما نمی بینیم .

مدیر عامل موسسه خیریه کهریزک با ادای احترام به همه خادمین این مرکز ، از طرف اعضاء هیات مدیره و امناء موسسه خیریه کهریزک از همه همکاران، دبیران محترم و نیکوکاران فعال در عرصه خدمت رسانی به جمعیت هدف این مجموعه قدردانی کرد .

گفتنی است در پایان دیدار اعضاء هیات مدیره و امناء موسسه خیریه کهریزک با دانش آموزان معلول در مرکز آموزشی" ما می خواهیم ، ما می توانیم" ، شاخه گلی زیبا به رسم قدردانی از تلاشهای خستگی ناپذیر مددکاران و روانشناسان شاغل در این مرکز خیریه به هر یک از آنان اهداء گردید .