88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

با حضور انبوهی از خیرین و نیک اندیشان در کنار مددجویان ، سوگواری سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) و یاران با وفای آن حضرت در آسایشگاه خیریه کهریزک برگزار شد .

 

به گزارش روابط عمومی موسسه خیریه کهریزک؛ به مناسبت اربعین حسینی ، محوطه چهل ستون آسایشگاه خیریه کهریزک شاهد همایش بزرگ دینی – مذهبی شد .

انبوهی از خیرین و نیک اندیشان جامعه با حضور در جمع مددجویان ساکن در این مجموعه خیریه، به مناسبت چهلمین روز از شهادت مظلومان دشت کربلا به سوگ نشستند .

حاج صابر خراسانی ، مداح و ذاکر اهل بیت(ع) با قرائت زیارت عاشورا و ذکر مصیبت خاندان مطهر و منور پیامبر عظیم الشان اسلام ، بار دیگر یاد و خاطره حماسه سازان تاریخ را بر همگان یادآور شد .

در این مراسم که به همت عباس پرنیان- نیکوکار جوان و تازه کهریزکی شده – برپا شد، علاوه خانواده و خویشاوندان وی، جمع کثیری از خیرین قدیم و جدید آسایشگااه نیز حضوری چشمگیر داشتند تا همچون همیشه به حمایت از مددجویان ساکن در این مجموعه خیریه بپردازند .

عباس پرنیان، بانی این مراسم مذهبی در گفتگوی کوتاهی با خبرنگار کهریزک اظهار داشت :

ادای نذرم کردم ، نذری که بر دوش داشتم و باید در مکانی مناسب ادا می شد .

وی افزود :

یاد و نام کهریزک بر دلم نشست ، هر آنچه که لازم بود به کمک اقدام و دوستان مهیا شد تا امروز در خدمت این همه بیمار نیازمند باشیم ، خدا را شاکرم که ادای این نذر باعث شد علاوه بر آشنایی من و خانواده ام ، جمع زیادی از خویشاوندان و دوستانم نیز به کهریزک بیایند و ببینند که باید خدمت به چه کسانی را همواره در خاطر ما داشت .

این یار مهربان و جدید کهریزک در پایان خاطر نشان کرد :

همه با هم عهد کردیم که باز هم به کهریزک بیاییم ، به خدمت بیماران برسیم ، برایشان برنامه های مختلف اجرا کنیم و آنچه در توان داریم در پذیرایی از آنان به همراه داشته باشیم .

روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک با عرض تسلیت و تعزیت به مناسبت فرا رسیدن اربعین حسینی ، ورود عباس پرنیان و خانواده محترم ایشان را به عرصه خدمتگزاری در این مجموعه خیریه به فال نیک گرفتند ، امید آنکه این گرامیان همانند همه خیرین ارجمند جامعه در پناه خداوند متعال سرافراز و برقرار در خدمت به ضعیف ترین اقشار نیازمند جامعه باشند .