88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

19 ورزشکار معلول و پر توان ساکن در آسایشگاه خیریه کهریزک خود را آماده رقابت با حریفان خود از 18 استان کشور کردند.

به گزارش روابط عمومی موسسه خیریه کهریزک؛ با اعزام اولین گروه از ورزشکاران پر توان کهریزک به شهرستان بابلسر جهت شرکت در مسابقات قهرمانی کشور در رشته بوچیا، مقدمات حضور سایر ورزشکاران کهریزکی در این دوره از مسابقات فراهم شد .

 

حسن آقا میرزایی مسئول ورزش آسایشگاه با اعلام این خبر، افزود :

10 نفر از بانوان ورزشکار و معلول آسایشگاه در 5 کلاس مختلف با حریفان خود از 18 استان کشور رقابت می کنند . این مسابقات در پنج روز متوالی از 4 تا 8 آبان برگزار می شود . ضمن آنکه 9 ورزشکار دیگر در گروه آقایان نیز در روزهای آتی به جمع سایر ورزشکار افزوده خواهند شد تا از 11 الی 16 ماه جاری با حریفان خود به رقابت بپردازند .

حسن آقا میرزایی تصریح کرد:

در طول سال، ورزشکاران معلول کهریزک تمرینات منظم و منسجمی را زیرنظر مربیان خود انجام می دهند تا مانند همیشه برای خود و خانواده بزرگ خود افتخار آفرین باشند.

آقا میرزایی با اشاره به عناوین کسب شده توسط این عزیزان یادآورشد:

کسب چندین عنوان قهرمانی در سطح استان تهران، قهرمانی کشور و قهرمانی لیگ برتر کشور، انواع عناوینی است که ورزشکاران معلول کهریزک در رشته بوچیا و در گروه آقایان و بانوان از آن خود کرده اند که نشان از عزم جدی و توان آنان در انجام این رشته مهیج و پرطرفدار ویژه معلولین است .

مسئول ورزش آسایشگاه ، ارمغان اصلی ورزش و شرکت در مسابقات ورزشی برای معلولین را تندرستی و ایجاد تحرک بیشتر در زندگی پیش رو دانست و بر اراده مسئولین این مجموعه در حمایت همه جانبه از ورزشکاران ساکن در آسایشگاه خیریه کهریزک تأکید کرد.