88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

در ایام سوگواری پیامبر عظیم الشأن اسلام ، مردم خیر و نوعدوست شهرمان همچون همیشه به یاد مددجویان تحت پوشش آسایشگاه خیریه کهریزک بودند .

به گزارش روابط عمومی موسسه خیریه کهریزک ؛ با تجمیع غذاهای نذری ، 2 وعده غذای کامل بخش­های 24گانه بستری سالمندان، معلولین و بیماران مبتلاء به ام اس تأمین و توزیع شد .

 

مرضیه مقیمی مسئول تغذیه آسایشگاه با بیان این مطلب خاطر نشان کرد :

انتظار داشتیم مانند همیشه مردم مهربان شهرمان با طبخ انواع غذاهای نذری و تحویل آن به واحد تغذیه ، کمک حال عزیزانمان در آسایشگاه باشند .

وی افزود : انواع غذا و میان وعده هایی مانند شله زرد و شربت ، ره آورد خیرین عزیز می شد که تأمین کننده 2وعده غذای 1750 مددجوی بستری در این مجموعه خیریه بودند .

مقیمی با تأکید بر نیاز مبرم به دریافت گوشت ، مرغ و ماهی برای طبخ غذای مددجویان نیز گفت :

امیدواریم مردم فهیم و آگاه شهرمان، در تأمین مواد یاد شده ما را یاری دهند. وی خاطر نشان کرد  اگر این مواد غذایی  بصورت خام تحویل واحد تغذیه داده شود، این امکان ایجاد می گردد تا در فرصت های مناسب، طبخ و توزیع گردد.

مسئول تغذیه آسایشگاه با آرزوی قبولی نیات پاک همه خیرین ارجمند که در تهیه و توزیع غذای مددجویان این مجموعه خیریه همواره ثابت قدم هستند، از همه مردم نوعدوست و مهربان شهر دعوت کرد تا در تهیه انواع مایحتاج طبخ غذا و تهیه لبنیات مورد نیاز بخشهای بستری ، این واحد را یاری نمایند.