88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

با حضور خانواده مرتضی پاشایی- هنرمند فقید کشورمان- به همراه دوستداران هنر، خانواده بزرگ کهریزک روزی زیبا و خاطره انگیز را تجربه کرد.

به گزارش روابط عمومی موسسه خیریه کهریزک؛ در پنجمین سالگرد درگذشت هنرمند جوان و محبوب کشورمان- مرتضی پاشایی-خانواده وی و هنرمندان زیادی به آسایشگاه خیریه کهریزک آمدندتا با اجرای برنامه­های شاد و موزیکال، دلهای فراوانی را شادتر از همیشه کنند.

 

آقایان سعیدروشن، حمید مهدوی، داود آغاسی و شقایق ­دلشاد، از جمله هنرمندانی بودندکه به همراه خانواده مرحوم مرتضی پاشایی، آسایشگاه خیریه کهریزک را مقصد مهرورزی­ها و مهربانی­های خویش قرار داده، علاوه بر برپایی مراسم جشن و سرور، وظیفه پذیرایی از معلولین و سالمندان ساکن در این مجموعه خیریه را عهده­دار شدند.

ناصر پاشایی پدر زنده یاد مرتضی پاشایی با ابراز خوشحالی از این حضور به خبرنگار کهریزک گفت:

 غم از دست دادن فرزند عزیزم را هرگز فراموش نمی­کنم اما از صمیم دل خوشحالم که در سالگرد فرزند دلبندم به جای آنکه زانوی غم در بغل بگیریم، در کهریزک هستیم و می­توانیم با برپایی مراسمی شاد. یاد فرزندم را اینگونه زنده نگهداریم.

پاشایی تصریح کرد؛

حق هم همین است، باید این­روز را اینگونه می­­گذراندیم تا نه تنها روح فرزندمان را شاد کنیم، بلکه دوستداران فراوان او را در کهریزک نیز به شادی دعوت کنیم و کام آنان را در این روز شیرین نماییم.

ناصر پاشایی در پایان خاطر نشان کرد:

مطمئن هستم فرزندم هم اکنون در این جمع حاضر است، می­بیندکه دوستانش به جای غم و اندوه، لبخند رضایت را بر چهره بسیاری از معلولین نشانده­اند و توانسته­اند به دیگران نیز بگویند که باید کمک حال افرادی شدکه احتیاج به رسیدگی دارند و چشم انتظار کمک­های آنان با هر نحو ممکن هستند.