88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

خانواده بزرگ کهریزک در شب میلاد پیامبر نور و رحمت، محمد مصطفی (ص) غرق شادی وشعف شد.

به گزارش روابط عمومی موسسه خیریه کهریزک؛ همزمان با سراسرکشور، در شب میلاد مطهرمنور پیامبر عظیم­الشان اسلام محمد مصطفی (ص) و امام ششم شیعیان حضرت امام جعفر صادق (ع)، آسایشگاه خیریه کهریزک نیز غرق نور و شادی شد.

 

حضور مهرداد زاهدی هنرمند نام آشنای کشورمان در جمع خانواده بزرگ کهریزک و اجرای برنامه­های شاد، پذیرایی و احسان برای تمامی مددجویان ساکن در این مجموعه خیریه و توزیع میوه و شیرینی برای همه حاضرین، از جمله برنامه­هایی بود که توسط خیرین مهربان کهریزک در این شب و روز فرخنده تدارک دیده شده بود.

بانو عذرا آقارضایی از یاران نام آشنای کهریزک که بانی این جشن بیاد ماندنی شد. شادی و شعف را حق همه بندگان خدا بویژه سالمندان و معلولین دانست که نیازمند حمایت­های همه جانبه مردم نوعدوست کشورمان هستند.

وی که به همراه جمع کثیری از یاران مهربان خود از منظقه 18 تهران و در قالب کاروان عاشقان امام­رضا(ع) در جمع خانواده بزرگ کهریزک حاضرشده بود، تصریح کرد؛

همه ما وظیفه داریم بهترین روزهای زندگی را در کنار هم باشیم و اگر قرار است به جشن و شادی بپردازیم، چه بهتر که این سرور و شادی را همراه با عزیزانمان باشیم، عزیزانی که نیازمند رسیدگی هستند و قطعا نمی­توانند خود شادی آفرین زندگی خویش باشند.

بانو آقارضایی اضافه کرد:

به مردم خوب و فهیم کشورم یادآور می­شوم از عمر گرانمایه خود بهترین بهره راببرید. اگر توانمند هستید و می­توانید شادی­آفرین جمعی ناتوان باشید، فرصت را از دست ندهید و با حضور در چنین اماکنی، شاد باشید و شادی­آفرینی کنید.

این بانوی نیکوکار، وعده دیدار با خانواده بزرگ کهریزک، به همراه دوستان مهربان خود را به آینده­ای نزدیک داد و اعلام کرد که باز هم خواهند آمد و خود را در آزمونی دیگرقرار خواهند داد،آزمونی  که به آنها می­گوید می­توان شادی را با نیازمندترین افراد جامعه سهیم شد و دلهای فراوانی را با هم و در کنار هم شاد کرد.