88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

زیارت بارگاه مطهر حضرت معصومه (س) و راز نیاز در مسجد مقدس جمکران، برنامه تدارک دیده‌شده خیرین مهربان برای جمع زیادی از سالمندان ساکن در آسایشگاه خیریه کهریزک بود.

به گزارش روابط عمومی موسسه خیریه کهریزک؛ به همت گروه نیکوکاری همیاران جوان – یاران همیشه همراه خانه و خانواده بزرگ کهریزک – کاروان سالمندان ساکن در این مجموعه خیریه به شهر مقدس قم عزیمت کرد تا با زیارت  بارگاه مطهر حضرت معصومه (س) و راز نیاز در مسجد مقدس جمکران یک سفر معنوی را تجربه نمایند.

 

گشت‌وگذار در بازار مجاور حرم مطهر و صرف ناهار که کلیه هزینه‌های آن توسط یکی از این عزیزان تقبل شده بود و نخواست تا نامی از وی برده شود، از دیگر برنامه‌هایی بود که گروه نیکوکاری همیاران جوان برای عزیزان خود تدارک دیده بودند تا رضایتمندی همگانی در این اردوی یک‌روزه تأمین گردد.

سعید چاووشی سرپرست افتخاری گروه نیکوکاری همیاران جوان در گفتگویی کوتاهی با خبرنگار کهریزک گفت: حضور در کهریزک و برنامه‌ریزی برای خدمتی هرچند کوچک برای این جمعیت بزرگ و به‌دوراز خانه و خانواده خود، افتخاری است که خداوند در دل این جوانان مهربان شهر ایجاد کرده است. این جوانان که هریک در جامعه برای خود یا صاحب‌عنوان شغلی مهم و معتبری هستند و یا مشغول به تحصیل بوده و آینده‌ای روشن در انتظار یکایک آنان است، وقتی قرار است خدمتی در کهریزک انجام دهند تمامی عناوین شغلی یا تحصیلاتی خود را فراموش می‌کنند و لباس‌های مخصوص گروه نیکوکاری را به تن می‌کنند و تبدیل به خادمین ساده می‌شوند که وظیفه سرویس‌دهی به بیماران را به عهده‌دار هستند.

چاووشی در پایان تأکید کرد: درهای استقبال گروه نیکوکاری همیاران جوان به روی همه جوانان فرهیخته تحصیل‌کرده و یا صاحبان مشاغل مختلف شهرمان باز است تا بتوانند با پیوستن به این گروه افتخاری، تبدیل به خادمین شوند که مفتخر به خدمت به بیماران هستند، بیمارانی که نیازمند رسیدگی هستند و توجه و خدمت به آنان تسکین‌دهنده دل‌ها و آرامش‌بخش دل‌وجان همه اعضا گروه بوده و انشا الله ازاین‌پس نیز این‌چنین خواهد بود.