88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

با عنایت ویژه خانواده علیرضا داجی وندی – سالمند بستری در آسایشگاه خیریه کهریزک – بخشی از هزینه‌های تأمین تجهیزات موردنیاز بخش‌های درمانی زنان و مردان تأمین شد.

به گزارش موسسه خیریه کهریزک؛ خانواده علیرضا داجی وندی – سالمند بستری در آسایشگاه خیریه کهریزک – با عمل به وصیت تازه‌داماد درگذشته خود، در تامین بخشی از هزینه‌های لازم جهت تجهیزات موردنیاز بخش‌های درمانی، مشارکتی مثال‌زدنی داشت.

 

خانم داجی وندی خواهر سالمند ساکن در آسایشگاه خیریه کهریزک دراین‌باره به خبرنگار کهریزک گفت: همسر مرحومم قبل از اینکه از دنیا برود وصیت کرده که مبلغ 30 میلیون از دارایی او را برای برادرم که در کهریزک ساکن است هزینه کنم؛ ما هم با عمل به وصیت ایشان و مراجعه به مسئولین آسایشگاه تصمیم گرفتیم در خرید تجهیزات که موردنظر آنان و نیاز بیماران بخش‌های درمانی است مشارکت کنیم.

بانو داجی وندی در ادامه افزود: خوشحالیم که این پول صرف بیماران می‌شود. بیمارانی که در بخش‌های درمانی هستند نیازمند توجه پزشکی بیشتر هستند و این کار می‌تواند قدمی خوب برای ادامه رسیدگی و درمان آنان باشد.

این بانوی نیکوکار در پایان تصریح کرد:

از توجه مسئولین آسایشگاه به برادرم که مدت‌هاست در کهریزک نگهداری می‌شود تشکر می‌کنم و برای او و همه بیماران آرزوی سلامتی دارم و مطمئن هستم اگر روزی لازم باشد برادر من هم مثل بقیه به بخش درمانی اعزام شود تا تحت درمان خاصی قرار بگیرد می‌تواند از امکاناتی که در اینجا توسط خیرین تدارک دیده‌شده بهترین استفاده را داشته باشد.

گفتنی است بخش‌های درمانی زنان و مردان با دارا بودن 85 تخت فعال بستر استفاده از تجهیزات مختلف پزشکی و البته اقدامات شبانه‌روزی پزشکان و پرستاران باتجربه و توانمند وظیفه نگهداری و درمانی آن دسته از سالمندان و معلولین را داراست که دارای شرایط خاص جسمانی بوده و نیازمند درمان در ابعاد وسیع‌تر و نگهداری در شرایط ویژه هستند.