88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

در راستای گسترش فرهنگ احسان و نیکوکاری، گروه صنایع بسته‌بندی شیر پگاه به جمع خیرین و حامیان آسایشگاه خیریه کهریزک پیوست.

به گزارش روابط عمومی موسسه خیریه کهریزک؛ با حضور جمعی از مدیران و کارکنان گروه صنایع بسته‌بندی شیرپگاه در آسایشگاه خیریه کهریزک دیدار از این مجموعه خیریه در برنامه یک روز از زندگی این خیرین جدید کهریزک آغاز شد.

دیدار از کارگاه‌های هنری – محل فعالیت روزانه سالمندان و معلولین کهریزک، حضور در جمع پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌های کهریزک ازجمله برنامه‌های میهمانان این خانه و خانواده بزرگ و 1750 نفری بود.

مهندس علیرضا دمیرچی مدیرعامل صنایع بسته‌بندی شیر پگاه و هیات همراه همچنین در دیدار با محمدرضا صوفی نژاد مدیر آسایشگاه خیریه کهریزک از عملکرد یکایک این مرکز در سرویس‌دهی به جمع زیادی از معلولین و سالمندان شهر تجلیل کرد.

مهندس دمیرچی اذعان داشت: قدردانی از کارکنان شما و اهدای کمک‌های نقدی و غیر نقدی صنایع شیر پگاه به این سازمان بزرگ کمترین کاری است که می‌توانستیم انجام دهیم. امیدواریم این حرکت گامی مثمرثمر در خدمت‌رسانی به بیماران نیازمند جامعه باشد.

 

مهندس دمیرچی اضافه کرد:

آمده‌ایم تا ازاین‌پس در کنار شما باشیم همانند دیگر حامیان کهریزک و در حد توان یاریگر بیماران بوده تا وظیفه انسانی خود را آن‌طور که شایسته انجام دهیم.

مدیرعامل صنایع بسته‌بندی شیر پگاه با ابلاغ سلام کلیه مدیران و کارکنان آن صنایع به مددجویان و کارکنان کهریزک گسترش فرهنگ احسان و نیکوکاری را موجب آسایش بیماران و نیازمندان جامعه دانست.

در ابتدای این دیدار محمدرضا صوفی نژاد مدیر آسایشگاه خیریه کهریزک با خوشامدگویی به گروه صنایع شیر پگاه به جمع خیرین همیشه همراه این مرکز گفت: تفاوت کمک‌های دولتی و غیردولتی در آن است که ما برای جلب حمایت‌های دولتی می‌بایست با درخواست‌ها و مکاتبات مختلف اعلام نیازهای اساسی کهریزک را به سمع و نظر دولتمردان برسانیم تا شاید پاسخگوی ما باشند حال‌آنکه خیرینی همچون شما نه‌تنها نیازی به دعوت‌نامه ندارند بلکه با پای خود به کهریزک می‌آیند و گوشه‌ای از این‌همه نیازهای پرشمار را برطرف می‌کنند.

صوفی نژاد خاطرنشان کرد:

هر آن‌کس توفیق خدمت به نیازمندان جامعه را بیابد قطعاً از همان خدایی که این مسیر را به وی نشان داده عزت و آبرو می‌گیرد.

مدیر آسایشگاه خیریه کهریزک با ابراز خشنودی از پیوستن صنایع شیر پگاه به جمع خیرین کهریزک از همه شرکت‌ها و مؤسسات اقتصادی دعوت کرد تا با پذیرش بخشی از نیازهای همیشگی و فراوان این مجموعه خیریه سهامدار زندگی 1750 مددجویان نیازمند و وابسته به کهریزک باشند.

در پایان این دیدار لوح تقدیر گروه صنایع بسته‌بندی شیر پگاه به‌پاس خدمات انسان دوستانه جاری در این مرکز به محمدرضا صوفی نژاد و مدیر آسایشگاه خیریه کهریزک به نمایندگی از همه کارکنان و خادمان پرتلاش این مجموعه خیریه اهدا گردید.