88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

تنی چند از اعضاء فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی با حضور در آسایشگاه خیریه کهریزک به بررسی فرصت ها و چالش های زندگی معلولین و سالمندان ساکن در این مجموعه خیریه پرداختند .

به گزارش روابط عمومی موسسه خیریه کهریزک؛ با حضور تنی چند از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در آسایشگاه خیریه کهریزک، دیدار از بخشهای مختلف بستری و کارگاههای هنری در برنامه یک روز کاری آنان قرار گرفت .

خانم ها طیبه سیاوشی، پروانه مافی ، فاطمه ذوالقدر و فریبا اولاد قباد نمایندگان مردم تهران، ری و شمیرانات در مجلس شورای اسلامی از جمله اعضاء فراکسیون زنان مجلس بودند که ترجیح دادند در روز جهانی معلولین در کنار خانواده بزرگ کهریزک باشند .

دیدار با اعضاء هیات مدیره و امناء موسسه خیریه کهریزک و بررسی فرصت ها و چالش های موجود در خدمت رسانی به جامعه هدف ، از دیگر برنامه های کاری نمایندگان مجلس شورای اسلامی در آسایشگاه خیریه کهریزک بود .

نمایندگان مجلس شورای اسلامی سپس با حضور در سالن پوریای ولی ، در جشن بزرگ معلولین پرتوان کهریزک شرکت کردند.

دکتر طیبه سیاوشی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با گرامیداشت روز جهانی معلولین خطاب به حاضرین در این مراسم گفت :

باعث افتخار است که پس از 6 سال قانون حمایت از معلولین در مجلس دهم به تصویب رسید تا با اتکاء به این قانون همه معلولین بتوانند از مفاد مندرج در آن بهره مند گردند .

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس تصریح کرد:

مصمم هستیم در حوزه نظارت ، تعاملات سازنده ای با دولت داشته باشیم تا هرچه سریعتر موانع و مشکلات اجرایی این قانون به حداقل برسد.

سیاوشی ، احتزاز پرچم جمهوری اسلامی در مجامع جهانی را افتخاری بزرگ برای معلولین دانست و گفت :

همواره برآنیم تا با تقویت کمیته ملی پاراالمپیک ،یاریگر معلولینی باشیم که با اراده پولادین خود نمایندگان شایسته ای برای کشور در رشته های مختلف ورزشی هستند.

دکتر سیاوشی با آرزوی توفیق برای همه نیکوکاران جامعه، اظهار امیدواری کرد در آستانه تصویب قانون بودجه در روزهای آینده ، حامل خبرهای خوشی برای معلولین کشور باشد .

دکتر فاطمه ذوالقدر نیز با تبریک روز جهانی معلولین به همه توانخواهان کشور اظهار داشت :

قانون حمایت از معلولین نیازمند پیگیری های مجدانه است تا حقوق شهروندی با سایر شهروندان کشور برای همه معلولین بصورت عادلانه رعایت شود .

وی تصریح کرد :

مذاکرات متعددی با شورای اسلامی شهر تهران برای ایجاد فضا سازی مناسب جهت بهره مندی معلولین از امکانات موجود در سطح شهر داشتیم که امید داریم این پیگیری ها همواره ثمربخش باشد .

نماینده مردم تهران در مجلس شورای سلامی ، تعامل با سایر ارگانها و نهادهای مختلف در شهر را از دیگر برنامه های نمایندگان مردم برای ایجاد رفاه هر چه ببیشتر معلولین دانست و بر تسریع اقدامات زیربنایی و برنامه ریزی شده تاکید کرد .