88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

با تفألی بر دیوان حضرت حافظ، جشن بزرگ و باستانی یلدا در آسایشگاه خیریه کهریزک برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک؛ در طولانی‌ترین شب سال و در فضایی سرشار از مهر و عاطفه، خانواده بزرگ کهریزک شبی زیبا و خاطره‌انگیز را پشت سر گذاشت.

 

همچون همیشه، خیرین و نیک اندیشان جامعه از صنوف مختلف به آسایشگاه خیریه کهریزک آمدند تا بازهم خاطره خوش از وفاق و همدلی به نمایش گذارده و تأمین‌کننده کلیه ملزومات پذیرایی از مددجویان و میهمانان حاضر در این جمع پرنشاط باشند.

گروه‌های مختلف هنری نیز که در تمامی اعیاد و مناسبت‌های خاص، کهریزک مقصد اصلی و اولویت نخست آنان است، بازهم به وعده خود عمل کردند تا شادی آفرینان این جمع باصفا باشند.

گروه هنری "پاراک" با برنامه‌های خاص آذری خود شور و غوغایی در سالن مهر بر پا کرد، گروه "نور مشکات" از دیگر هنرمندان افتخاری کهریزک بودند تا آنان نیز دقایقی را سهامدار شادی‌بخش به مددجویان باشند و جوانان مهربانی که جملگی از ناشنوایان شهرمان هستند با گروهی تحت عنوان آوای دستان، پراحساس‌ترین برنامه چند سال گذشته خود را به نمایش گذاشتند ضمن آنکه در ابتدای این مراسم، مجید مقدم – سالمند هنرمند آسایشگاه خیریه کهریزک – با تفألی بر دیوان حضرت حافظ ، سلامت و سعادت همگان به‌ویژه خیرین حاضر در این شب زیبا و پر آرزو را از خداوند متعال خواستار شد.

خانواده بزرگ کهریزک با تکیه‌بر حمایت‌های همه‌جانبه خیرین و نیک اندیشان و جامعه و با برگزاری شب یلدا به استقبال از اولین روز زمستان رفت. مدیران و دست‌اندرکاران این مجموعه خیریه امید دارند در 3 ماه پایان سال 1398 بازهم خیرین و مهربانان پرعاطفه شهرمان به کهریزک نگاه ویژه داشته باشند تا پرجمعیت‌ترین خانواده شهر و دیار کشورمان آسوده‌خاطر به استقبال بهار 1399 خورشیدی برود.