88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

در اولین شنبه از زمستان سال جاری از زحمات معاونت‌های مجموعه آسایشگاه خیریه کهریزک در نوسازی بخش درمانی مردان آسایشگاه خیریه کهریزک تقدیر و تشکر شد.

به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک؛ باهمت همکاران فعال در واحد اجرایی آسایشگاه خیریه کهریزک، بازسازی بخش درمانی مردان این مجموعه شامل: سنگ و سرامیک کردن دیوارها و سقف، نقاشی ساختمان، بروز شدن وسایل بخش، گسترش محیط بستری بیماران و... انجام پذیرفت.

 

در این راستا و باهدف تقدیر و تشکر از زحمات کارکنانی که در انجام این پروژه زحمت کشیدند در مراسمی با حضور یدالله رضایی معاونت اجرای، دکتر سارا مرزبان مدیر بخش درمانی، دکتر محسن رحیمی معاونت سلامت، مهدی نوروز نژاد معاونت روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک و سایر همکاران برگزار شد، ضمن ملاقات از بیماران بستری در این بخش ، بازدیدی از فرآیند اجرای این پروژه به عمل آمد.

دکتر مرزبان مدیر بخش درمانی در گفتگو با خبرنگار آسایشگاه گفت:ما امروز تغییر محیط را به تحقق رسانیدم اما باید یادمان باشد که بزرگ‌ترین توانایی این است که فرد بتواند خود را بازسازی کند. ارزش واقعی غرق نشدن در تکرار است. فرقی ندارد بهیار، پرستار و یا دکتر باشد مهم این است که فرد در جهت پیشبرد مجموعه مهارت، دانش و هر آنچه می‌تواند انجام دهد.

مرزبان ادامه داد: هدف از انجام این نو سازی که با هماهنگی و همکاری معاونت‌های مختلف به سرانجام مقصد رسید بالا بردن سطح کیفیت بالینی، مکانی وزندگی بیماران بود.

وی با اشاره به بازه زمانی اجرای این پروژه - که از ابتدای آبان ماه سال جاری تا اواخر آذرماه طول کشید - ابراز داشت: همین‌جا باید از زحمات و همکاری همه معاونت‌ها تقدیر و تشکر کنم که با توجه به حساسیت‌های ویژه این بخش امکان انجام این پروژه در کوتاه‌ترین زمان فراهم آوردند.

شایان‌ذکر است بیش از 90 سالمند در دو بخش درمانی زنان و مردان که همچون بیمارستانی کوچک در قلب کهریزک فعال است، تحت مراقبت شبانه‌روزی قرار دارند. این بیماران به دلیل پیامدهای ناشی از سن بالا و یا عوارض معلولیت و بیماری های مرتبط با آن در این بیمارستان کوچک اقامت داشته و ازخدمات کادر پرستاری مجرب و دلسوز بهره‌مند می­شوند تا در سخت‌ترین روزهای زندگی، آسوده‌خاطر باشند.