88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

 در روز پرستار ، شاخه گلی زیبا به هر یک از پرستارانی تعلق گرفت که با جان و دل و در طول شبانه روز زندگی را به کام مددجویان ساکن در آسایشگاه خیریه کهریزک شیرین می کنند .

 

به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک؛ در خجسته زاد روز مطهر و منور یگانه بانوی پرستار عالم - حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار- خانواده بزرگ کهریزک حال و هوایی خاص را تجربه کرد .

در آغازین ساعات حضور پرستاران ارجمند در محل کار و فعالیت خود یعنی آسایشگاه خیریه کهریزک ، شاخه گلی زیبا به رسم ادب و احترام به این عزیزان والا مقام تعلق گرفت تا پاسداشتی باشد بر تلاشهای شبانه روزی این عزیزان بی ادعا، عزیزانی که می دانند نیازهای پرشمار نگهداری و سرویس دهی به بیماران جزء شرح وظایف آنهاست و باید در این راه از هیچ کوششی فروگذار ننمایند .

همچنین در بلوک های چهارگانه آسایشگاه شامل نارون ، بنفشه ، ارغوان و یاس مراسم های ویژه ای جهت قدردانی از زحمات پرستاران شاغل در هر یک از این بخشها برگزار شد . حضور چشمگیر مددجویانی که برای قدردانی از پرستاران خود به این اماکن آمده بودند ، از نکات بارز و پر احساس جشن های چهارگانه روز پرستار در آسایشگاه خیریه کهریزک بود . اهداء سبد گلی زیبا به بانو زهرا مقدری سرپرستار آسایشگاه به نیابت از تمامی تلاشگران عرصه پرستاری، از دیگر جلوه های شاد و پراحساس این روز باشکوه بود .

محمدرضا صوفی نژاد مدیر آسایشگاه خیره کهریزک ، با تجلیل چند باره از خدمات بی دریغ و شبانه روزی همه پرستاران شاغل در این مجموعه خیریه ، خطاب به آنان اظهار داشت :

همه شما و ما معتقدیم هر روز در کهریزک روز پرستار است . کهریزک بدون پرستار و جدای از خدمات ارزنده آنان هیچ معنا و مفهومی ندارد .

صوفی نژاد افزود :

تمامی ناتوانی­ها و کم توانایی­هایی که در وجود یکایک عزیزان مددجو اعم از سالمند ، معلول و بیمار مبتلا به ام اس هست را با تدبیر و پشتکار خود جبران می نمایید و اجازه می دهید آنان با وجود تمام مشکلات جسمانی که دارند به آسانی روز و شب خود را بگذرانند که این شایسته بهترین تقدیرهاست .

صوفی نژاد با نگاهی به انواع خدمات رایج پرستاری در این مرکز نیز گفت :

همه ما می دانیم که پرستاری تنها یک شغل نیست بلکه نوعی ابراز احساسات توأم با ارائه خدمات است ، خدماتی که باید باشد تا جان تازه ای به کالبد بیماران دمیده شود و خدا می داند که اگر اینچنین نبود قطعاً زندگی نیز در آسایشگاه برای بیماران جاری و میسر نمی شد .

مدیر آسایشگاه خیریه کهریزک باردیگر به همه پرستاران توصیه کرد همچون همیشه به وظایف الهی و انسانی خود پایبند باشند تا اثرات این تلاشها در خانه و خانواده آنها بروز و نمود شایسته ای داشته باشد .

گفتنی است در پایان جشن بزرگ روز پرستار در آسایشگاه خیریه کهریزک به تنی چند از سالمندانی که در روزگار جوانی لباس مقدس پرستاری را به تن کرده بودند ، هدایایی به رسم احترام به پیشکسوتان عرصه پرستاری تقدیم گردید.