88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

دیدار با نیکوکارانی که در استحمام و تلطیف بیماران مبتلا به ام اس تلاشی خستگی ناپذیر دارند، از جلوه های ویژه حضور افسران ارشد ناجا در آسایشگاه خیریه کهریزک بود.

 

به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک؛ با حضور جمعی از افسران عالیرتبه یگان ویژه ناجا، دیدار از خانه سالمندان و معلولین در برنامه یک روز از زندگی این سرازان غیور وطن قرارر گرفت .

حضور در کارگاههای هنری و آشنایی با انواع محصولات تولید شده بدست پرتوان معلولین و سالمندان ، از دیگر برنامه های حضور این افسران ارشد ناجا در کهریزک بود .

سرهنگ مهدی محمدزاده جانشین تیپ دوم یگانهای ویژه ناجا با تحسین عملکرد مسئولین کهریزک به خبرنگار این مجموعه گفت :

با ذهنیتی کاملاً متفاوت به کهریزک آمدیم و اکنون با افکاری متفاوت تر از قبل این مرکز را ترک می کنیم .

سرهنگ محمدزاده افزود :

تصور اولیه ما ، دیدن سالمندانی بود که بر روی تخت های خود آرمیده و منتظر پایان عمر خود هستند ، حال آنکه فضای موجود و ایجاد امکانات رفاهی – درمانی برای آنان کجای شگفتی برای همه ما داشت که برای اولین بار به کهریزک می آمدیم .

این فرمانده ارشد ناجا تصریح کرد:

 برای آن کس که کهریزک را ندیده و نشناسد ،تصور بود کارگاههایی که در آن محصولات زیبا و فاخر تولید و روانه بازار می شود، واقعاً سخت است اما این دیدار به ما ثابت کرد که در دورترین نقاط شهر هم می توان به کسانی زندگی بخشید که از حداقل توانایی خود ، حداکثر بهره را در هنر و هنرآفرینی دارند.

سرهنگ مهدی محمدزاده با اشاره به دیدارخود و همراهان با گروه نیکوکاران بخش ام اس هم گفت :

مطلع شدیم که گروههایی سازمان یافته از صنوف و مشاغل مختلف، همه روزه کار و زندگی مادی خود در شهر را رها می کنند تا هم آبادگر کهریزک باشند و هم در نظافت بیماران مشارکت نمایند که این اوج سعادت برای هر فردی است که می تواند به آسانی خود را وقف افراد بیمار و ناتوان شهر خود کند .

جانشین تیپ دوم یگانهای ویژه ناجا با ادای احترام به تمامی بانیان خیر و گردانندگان مجتمع بزرگ کهریزک ، لیاقت  پرستاری و حمایت از بیماران را هدیه و موهبتی الهی برای کسانی دانست که در این مسیر قدم های موثری بر می دارند .