88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

گرامیداشت روز پرستار، بهانه ای زیبا برای حضور مدیران شهری کهریزک در آسایشگاه خیریه کهریزک شد .

به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک؛ مدیران شهری کهریزک ، میلاد پرنور و معرفت حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار را فرصتی  مغتنم برای حضور در آسایشگاه خیریه کهریزک دانستند تا علاوه بر دیدار  با سالمندان و معلولین بستری ، از تلاش های بی وقفه و شبانه روزی کادر پرستاری شغل در بخش های 24 گانه مجموعه نیز تقدیر به عمل آورند.

 

مهندس مهدی مجیدی بخشدار کهریزک، حجت الاسلام والمسلمین استیری امام جمعه، نعمت زاده شهردار ، رئیس و اعضاء شورای اسلامی کهریزک از جمله میهمانان سرای سالمندان و معلولین مجاوردر این شهر بودند که آمدند تا لخند شادی را بر لبان همگان بنشانند.

حجت الاسلام و المسلمین استیری امام جمعه شهر کهریزک با تبریک روز پرستار به همه خادمین بخش های بستری ، گفت :

خوشا به سعادت همه شما که راه بانوی آزاده عالم-حضرت زینب کبری (س)- را برگزیده اید و مشغول خدمت به بیماران نیازمند شهرمان هستید .

حجت الاسلام استیری تصریح کرد:

هیچ کدام از ما لیاقت پوشیدن لباس مقدس پرستاری را نداشته ایم و از سختی ها و مشقات فراوان این شغل اطلاعات دقیقی تداریم، اما همین قدر می دانیم که بسی صبوری و تحمل می خواهد تا پرستار شد و پرستار ماند .

وی همچنین با الگو قرار دادن حضرت زینب (س) خطاب به پرستاران نیز گفت :

آن بانوی یگانه در تمامی عمر با برکت خود ، هرگز از خستگی ها و رنج هایی که بر وی وارد گردیده ،سخنی به زبان نیاورد و شکایتی نکرد . از همه شما خوبان هم می خواهیم که همانند آن بانوی ارجمند باشید و هیچ گاه در زمان خستگی و دل آزردگی ها، این وضعیت دشوار را به بیماران خود منتقل نکنید .

امام جماعت شهر کهریزک ،خداوند قادر و متعال را پشتیبان همه پرستاران و تلاشگران محیط های بیمارستانی دانست و تندرستی و سعادت دنیا و آخرت را برای جامعه پرستاران کشور از خداوند مسئلت کرد.