88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

در 3 هفته متوالی و با حضور ناظرینی از دانشگاه جامع علمی – کاربردی استان تهران ، دانشجویان مرکز علمی – کاربردی آسایشگاه خیریه کهریزک، امتحانات پایان ترم را پشت سر می گذارند.

به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک؛ با پایان ترم نخست از سال تحصیلی 99-98 ، دانشجویان مرکز علمی- کاربردی کهریزک، امتحانات خود را با نظارت مستمر ناظرین از دانشگاه جامع استان تهران پشت سر می گذارند .

 

دکتر فریبرز بختیاری قائم مقام مرکزعلمی – کاربردی کهریزک با اعلام این خبر، خاطر نشان کرد:

134 دانشجوی واجد شرایط شرکت در امتحانات پایان ترم در 3 هفته متوالی با پاسخ به سوالات تشریحی و عملی ، مجوز حضور در ترم نیمسال دوم سال 99-98 را از این دانشگاه دریافت می دارند .

دکتر بختیاری تصریح کرد :

این دانشجویان که داوطلبانی از ترم­های اول تا چهارم مرکز علمی –کاربردی کهریزک هستند ، در رشته های مراقبت از سالمند و مددکاری خانواده در مقاطع کاردانی و کارشناسی مشغول گذراندن امتحانات می باشند .

وی افزود:

از آنجائیکه برخی امتحانات بصورت آزمون متمرکز در سطح استان برگزار می شود، انتظار داریم که با اعلام نتایج کامل، ثبت نام دانشجویان برای ترم جدید تا اواسط بهمن ماه آغاز گردد.

رئیس حوزه امتحانات کهریزک با اشاره به پذیرش دانشجویان جدید نیز گفت :

با ابلاغ بخش نامه از سوی دانشگاه جامع علمی – کاربردی استان تهران، آن دسته از داوطلبانی که تمایل به تحصیل در مقاطع کاردانی و کارشناسی مرکز علمی – کاربردی کهریزک را دارند ، می­توانند با در دست داشتن مدارک لازم که شرح آن در مرکز آموزش موجود است ، برای ثبت نام به محل دانشگاه مراجعه نمائید.

قائم مقام مرکز علمی – کاربردی آسایشگاه خیریه کهریزک، اخذ مدرک معتبر  از مرکزی که دارای موقعیتی ممتاز در بحث آموزش­های تئوری و عملی است را از امتیازات آن دسته از داوطلبانی دانست که موفق می شوند از این مرکز فارغ التحصیل و وارد بازار کار شوند. ارائه خدمات سلامت برای سالمندان و معلولین در مراکز توانبخشی ، مراکز بیمارستانی ، مراقبت در منزل ، مددکار خانواده ، اورژانس اجتماعی و ...  از جمله موقعیت های شغلی فارغ التحصیلان مرکز علمی – کاربردی آسایشگاه خیریه کهریزک خواهد بود.