88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

آثار به‌جای مانده از شهدای آتش‌نشان حادثه پلاسکو و گالری عکسی از جان‌فشانی‌های آنان، تداعی‌گر ایثار و ازخودگذشتگی‌های مردان مرد ایران‌زمین در آسایشگاه خیریه کهریزک شد.

 

به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک؛ در آستانه ۳۰ دی - سالروز فاجعه تلخ آتش‌سوزی ساختمان پلاسکو – که در آن ۱۶ آتش‌نشان قهرمان وطن جان خود را درراه امدادرسانی به حادثه دیدگان از دست دادند نمایشگاهی با همین مضمون در محل مرکز علمی کاربردی - آسایشگاه خیریه کهریزک برگزار شد.

آرزو ولایی مدیر امور فرهنگی محل مرکز علمی کاربردی – کهریزک، برپایی این نمایشگاه را فرصتی مغتنم برای بازدیدکنندگان به‌ویژه دانشجویان این مرکز برای آشنایی هر چه بیشتر با فلسفه ایثار و جان‌فشانی کسانی دانست که در زمان بروز هر حادثه ناگواری به‌آسانی حاضر به گذشتن از جان خود هستند.

ولایی افزود: ازاین‌رو با هماهنگی مدیر منطقه ۷ عملیات آتش‌نشانی تهران، آثار به‌جای مانده از آتش‌نشانان شهید و قهرمان وطن و نیز گالری عکسی از آن گرامیان به محل مرکز علمی کاربردی – کهریزک منتقل تا در معرض دید عموم قرار گیرد.

ولایی با اشاره به دیگر اقدامات شایسته مدیران منطقه ۷ آتش‌نشانی نیز گفت: در فصل پاییز و در ۵ نوبت‌کاری، کارشناسان آتش‌نشانی از آن حوزه به آسایشگاه خیریه کهریزک آمدند تا ضمن آشنا نمودن کارکنان با اطفاء حریق، آنان را درزمینه‌ی استفاده بهینه از ملزومات موردنیاز در صورت بروز هرگونه حادثه‌ای نیز آشنا نمایند. همچنین در حاشیه برپایی این حضور، تعداد ۵۶ نفر از کارکنان حوزه سلامت در کلاس علمی اطفاء حریق شرکت و از سایر مباحث تئوری مطروحه از طرف کارشناسان آتش‌نشانی بهره‌مند شدند.

مدیر امور فرهنگی مرکز علمی – کاربردی کهریزک، استمرار همکاری‌های بین بخشی را از دیگر اهداف حضور کارشناسان منطقه ۷ آتش‌نشانی در آسایشگاه خیریه کهریزک اعلام و بر ضرورت آموزش‌های مداوم در مواجه با حوادث غیرمترقبه تأکید کرد.