88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

مرکز آموزش "ما میخواهیم ، ما می توانیم" در روزهای سرد زمستانی ، وضعیت گرمتر و جدی تری به خود گرفته است .

به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک؛ با آغاز امتحانات دانش آموزان معلول در مقطع پیش دانشگاهی ، تنور تحصیلی مرکز آموزش "ما می خواهیم، ما میتوانیم" داغ تر از گذشته شده است .

 

این دانش آموزان با انگیزه و سخت کوش که با وجود داشتن معلولیت و عوارض ناشی از آن اعتنایی به بیماری خود ندارند ،همگام با دیگر دانش آموزان از سراسر کشور و با نظارت مستقیم ناظرینی از اداره کل آموزش و پرورش شهر کهریزک ، امتحانات ترم نخست سال تحصیلی 99-98 را پشت سر می گذارند تا در خرداد ماه سال آینده با اتمام این دوره ، خود را آماده حضور در آزمون سراسری برای ورود به دانشگاه نمایند.

همچنین تنی چند از دانش آموزان کهریزکی در مقطع سوم دبیرستان و کلاس 11، همزمان با دانش آموزان مقطع پیش دانشگاهی ، مشغول گذراندن امتحانات خود هستند تا آنان نیز از هم اکنون پایان تحصیلات دبیرستان و رسیدن به مدارج عالی تحصیلی را هدف گذاری نمایند.

مرکز آموزش "ما می خواهیم ، ما می توانیم" در سال 1380 با هدف پیگیری وضعیت تحصیلی دانش آموزان معلول علاقمند به تحصیل تأسیس و با تعداد محدودی دانش آموز کار خود را آغاز کرد.

این مرکز هم اکنون علاوه بر آموزش جمع زیادی از دانش آموزان سالمند و معلول در مقاطع خواندن و نوشتن ، آموزش قرآن و مفاهیم ، دروس هنری و زبان بریل ، پذیرای 56 دانش موز معلول در مقاطع مختلف تحصیلی از ابتدایی تا پیش دانشگاهی است . معرفی 17 فارغ التحصیل دوره دبیرستانی به مراکز آموزش عالی و تحصیل این عزیزان در مقاطع کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد از ثمرات فعالیت های چشمگیر مرکز آموزشی "ما می خواهیم ، ما می توانیم" بوده است .