88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

به شکرانه سلامتی پدر و رهایی از رنج بیماری، سفره احسان خانوادگی خیرین ارزانی مادران سالخورده ساکن در آسایشگاه خیریه کهریزک شد.

 

به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک; خانواده ارجمند سلمانی با فراهم نمودن کلیه ملزومات پذیرایی از سالمندان، به آسایشگاه خیریه کهریزک آمدند تا هم ساعاتی را در کنار مادران ساکن در بلوک نارون باشند و هم شکرگزار خداوند متعال که رنج بیماری را از جان پدر این خانواده خیرخواه دور ساخت.

بانو راضیه سلمانی فرزند ارشد این خانواده در حاشیه این حضور پر مهر به خبرنگار کهریزک گفت:

سفره حضرت ابوالفضل عباس (ع)را نذر پدرمان کردیم تا پس از بهبودی کامل، به جمع این مادران عزیز بیاوریم و پس از قرائت دعای توسل پذیرای آنان باشیم.

بانو سلمانی افزود:

خداوند را صدها بار شاکریم که کمک کرد تا بهبودی پدر حاصل شود و ما بتوانیم ادای نذر خود را آنطور که شایسته این مادران است، به انجام برسانیم.

این بانوی نیکوکار با آرزوی شفای عاجل همه بیماران و ملتمسین دعا،روزگاری خوش برای همه خانواده ها بویژه سالمندان و بزرگان هر خانه ای را از خداوند متعال مسئلت کرد.

روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک با تقدیر از اقدام شایسته این خانواده نیک اندیش، به اطلاع عموم همشهری های عزیز می رساند این مجموعه خیریه آمادگی کامل دارد تا در انجام نذورات همگان هر آنگونه که خود صلاح می دانند همکاری لازم را مبذول داشته، دعای خیر نیازمندترین اقشار جامعه را بدرقه راه خیرین و نیک اندیشان نماید.