88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

با پایان دوره آموزش پودمان مددیاری سالمند و انجام امتحانات نهایی، 127 دانشجوی حاضر در این دوره آماده دریافت گواهینامه معتبر از دانشگاه جامع علمی – کاربردی استان تهران شدند .

به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک؛ با پایان دوره آموزش پودمان مددیاری سالمند توسط اساتید مجرب حوزه سالمندی در آسایشگاه خیریه کهریزک، دانشجویان حاضر در این دوره که همگی از کارکنان مجموعه بودند ، آماده دریافت گواهینامه های خود از دانشگاه جامع علمی – کاربردی استان تهران شدند .

 

علیرضا معماری مدیر آموزش مرکز علمی – کاربردی کهریزک با اعلام این خبر ، تصریح کرد :

بیش از 360 ساعت آموزش تئوری و عملی در طول مدت 6 ماه در دستور کار مرکز آموزش کهریزک قرار گرفت تا مددیاران شاغل در بخش های بستری از دانش کافی در زمینه مراقبت از سالمندان بهره مند شوند.

معماری خاطر نشان کرد :

4 پایه درسی شامل آناتومی ، مفاهیم مراقبت ، مهارتهای بالینی و بیماری های شایع و در نهایت بررسی وضعیت سلامت در سالمندان در برنامه تحصیلی مددیاران گنجانده شده بود که با پایان دوره آموزش و اخذ امتحانات نهایی، آن دسته از داوطلبانی که موفق به قبولی در امتحانات فوق شوند، گواهینامه پودمان مددیاری سالمند را دریافت خواهند کرد .

وی بابیان اینکه کلیه مددیاران ملزم به گذراندن دوره پودمانی برای ادامه کار و فعالیت در آسایشگاه هستند، افزود: با پایان این دوره، انتظار داریم که از اوایل اسفند، دوره پودمانی جدید را برای آن دسته از داوطلبانی که هنوز موفق به حضور در این دوره‌های آموزشی نشده‌اند ، برگزار نمائیم.

مدیر آموزش مرکز علمی – کاربردی آسایشگاه خیریه کهریزک در پایان اذعان داشت :

این مرکز آموزش آمادگی کامل دارد تا بر اساس مصوبات دانشگاه جامع علمی- کاربردی دوره‌های آموزشی ویژه کارکنان سایر مراکز مشابه توان‌بخشی و نگهداری سالمندان را برعهده‌گرفته تا گاهی مؤثر در زندگی بخشی به سالمندان تحت پوشش سرای سالمندان و نیز سالمندانی که در منازل خود تحت نظر مراقبین قرار دارند ، بردارد .

پودمان مددیاری سالمندی به دوره آموزش حرفه‌ای در زمینه نحوه علمی و صحیح مراقبت از سالمند اطلاق می­شود که در آن دانشجویان با بهره گیری از دروس علمی و عملی می توانند از توانایی های بالقوه ای را در این شغل حساس کسب نمایند .