88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

"سودای مهربانی"همایش بزرگ نیکوکاران قدیم و جدید موسسه خیریه کهریزک، که خیرین بار دیگر بر حمایتهای همه جانبه از نیازمندترین اقشار جامعه هم پیمان شدند .

به گزارش روابط عمومی موسسه خیریه کهریزک؛ در فضایی مملو از عشق به نوعدوستی و توجه به نیازمندترین اقشار جامعه ، سالن اجتماعات هتل قلب تهران میزبان گرامی مردان و زنانی شد که آمده بودند تا بار دیگر بر ادامه طریق الهی انسانی خویش تأکیدی دوباره نمایند .

 

همراه با نیکوکاران قدیم و جدید این موسسه خیریه که همواره با حمایتهای بی دریغ خود ، علاوه بر تأمین اساسی ترین نیازهای مددجویان تحت پوشش چراغ راه خانه و خانواده بزرگ کهریزک بوده و هستند، چهره های شاخصی چون دکتر نهاوندیان مشاور اقتصادی رئیس جمهور ، قاسم رفعتی هنرمند پیشکسوت و پوریا پورسرخ هنرمند جوان و نام آشنای کشور، دکتر حمیدرضا مقصودی و دکتر علیرضا هزار از اساتید و دانشمندان میهن عزیزمان نیز حضوری پر مهر داشتند تا درجمع اعضاء هیات مدیره ، کارکنان و مددجویان موسسه  خیریه کهریزک تجربه جدیدی از وفاق و همدلی را کسب نمایند .

تجلیل از اعضاء فقید هیات امناء و مدیره موسسه خیریه کهریزک ، تقدیر از یک عمر خدمات صادقانه و مخلصانه سید علی حکاک عضو  هیات مدیره و هیئت امنا و تنها بازمانده از هیات موسس موسسه خیریه کهریزک ، نگاهی به فعالیت های عمده این موسسه در قالب پخش کلیپ و در نهایت معرفی توانمندی های معلولین و سالمندان ساکن در این موسسه ، از بخش­های عمده همایش نیکوکاران در سالن اجتماعات مرکز قلب تهران بود ضمن آنکه دعوت به پیوستن خیرین و نیک اندیشانی که به هر نحو می­خواهند و می توانند بخشی از هزینه­های سنگین زندگی بخشی به خانواده بزرگ کهریزک را عهده­دار شوند ،توسط زهرا شاملو مددجوی قدیمی کهریزک به انجام رسید .

در حاشیه ی این مراسم، نمایشگاهی از توانمندی های موسسه خیریه  کهریزک در قالب 12 غرفه در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفت که با استقبال گسترده ی حضار روبرو شد.

در بخشی از این مراسم ، دکتر حسن احمدی مدیر عامل موسسه خیریه کهریزک با تقدیر از حمایتهای نوعدوستانه جامعه ، بر استمرار فعالیت­ها و پشتیبانی­های همه جانبه خیرین و نیک اندیشان تأکید کرد .

دکتر احمدی همچنین با هدف شفاف سازی فعالیت های انجام شده در 10 سال گذشته، گزارشی از وضعیت درآمدها و هزینه های جاری این موسسه را به سمع و نظر مدعوین رساند.

در بخشی دیگر از این همایش، مهندس فرزانه فر معاون عمرانی موسسه خیریه کهریزک با حضور در جمع خیرین و یک اندیشان حاضر به تبیین هزینه های جاری و عمرانی لازم در این مجموعه پرداخت.

وی با نگاهی اجمالی به نیازهای مختلف مددجویان و نیز حفظ و نگهداری تأسیسات زیر بنایی و تجهیزات گفت: نیازهای پرشمار زندگی مددجویان اعم از تأمین مواد غذایی ملزومات بهداشتی و درمانی پوشینه و البسه موردنیاز ازجمله هزینه‌های جاری زندگی این عزیزان است. در بخش عمرانی و حفظ تأسیسات نیز می‌بایست به حفظ و نگهداری سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی تعمیرات منظم و موردنیاز ابنیه موجود و نیز ایجاد محیط‌های لازم در مجموعه اشاره کرد که همه این رویدادها مستلزم داشتن درآمد کافی و نقدینگی قابل‌توجهی است که مساعدت پیش از بیش همه خیرین به‌ویژه گرامیان حاضر در این نشست را می‌طلبد.

در پایان این همایش ، نیکوکاران موسسه خیریه کهریزک بار دیگر متعهد شدند تا همچنان سهمی از درآمدها ، توان و اوقات خویش را صرف زندگی بخشی به بیش از 3300 مددجوی تحت پوشش این موسسه نمایند تا همچنان زندگی آن‌طور که شایسته و بایسته این عزیزان کم‌توان است ، برای آنان جاری و ساری باشد .