88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

آن دسته از مددجویان کهریزک که خود یا عضوی از خانواده آنان مشمول بیمه نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران هستند ، مورد عنایت ویژه ستاد فرماندهی نهاجا قرار گرفتند .

به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک؛ با حضور سرهنگ رضا نسیمی رئیس دایره بازنستگان ستاد فرماندهی نهاجا و تنی چند از افسران آن ستاد ، آن دسته از مددجویان که در روزگار جوانی لباس مقدس نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران را به تن کرده یا عضوی از خانواده آنان وابسته به این نیروی سلحشور هستند، مورد عنایت ویژه آن ستاد قرار گرفتند.

 

سرهنگ رضا نسیمی با تجلیل از مقام همه بازنشستگان وطن بویژه عزیزانی که از نیروی هوایی ارتش به درجه بازنشستگی نائل شده اند، برای یکایک این عزیزان زندگی توأم با آسایش و آرامش را از خداوند متعال خواستار شد.

وی در زمان حضور بر بالین یکی از افسران قدیم نیروی هوایی که هم اکنون در بخش سالمندان کهریزک بستری است، اظهار داشت :

احترام به شأن و منزلت همه سالمندان ، همواره مورد تأکید و نگاه ویژه یگان ما بوده و هست . احترام به سالمندانی که عمر با ارزش خود را در نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران برای پاسداری از وطن صرف نموده اند نیز مورد توجه ویژه ما بوده ، همواره در تکریم این عزیزان پیشگام هستیم .

سرهنگ نسیمی خاطر نشان کرد :

هرگز به پدیده کم رنگ شدن انسانیت در جامعه نمی اندیشیم و معتقدیم یکایک ما در پر رنگ تر نمودن این وجهه انسانی باید تلاش نمائیم . باید حرمت بزرگان جامعه را با زیبنده ترین نحو ممکن حفظ نموده ، به آنان بقبولانیم که وجودشان برای ما مقدس و قابل احترام است .

رئیس دایره بازنشستگان نیروی انسانی نهاجا ، بار دیگر با تقدیر از زحمات شبانه روزی کارکنان آسایشگاه بویژه کادر پرستاری مجموعه ، سرافزاری همه خادمین به بیماران و از کارافتادگان جامعه را آرزومند شد .