88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

آشنایی با نحوه پذیرش زندگی و شرایط ساماندهی پدر بزرگ­ها از اهداف حضور جمعی از نظامیان جان برکف ارتش جمهوری اسلامی ایران در آسایشگاه خیریه کهریزک عنوان شد.

 

به گزارش روابط عمومی اسایشگاه خیریه کهریزک پدر بزرگهای کهریزکی پذیرای مهمانان ارجمندی از ارتش جمهوری اسلامی ایران بودند که آمدند تا با اهدا گلی و دلجویی از آنان مرهمی زندگی بخش ببه خانواده بزرگ باشند

این جوانان نظامی از یگان دژبان ارتش جمهوری اسلامی ایران بودند دیدار با بخش شکوفه ها محل زندگی بیماران تازه پذیرش شده بخش های اقامت پدر بزرگ ها و کارگاه های توانبخشی مقصد حضور آنها بود.

حجت السلام والمسلمین شجعیان رئیس عقیدتی سیاسی دژبان ارتش با احترام به مقام همه سالمندان بویزه پدر بزرگهای کهریزک گفت:

خدارا شاکریم که این توفیق بزرگ را نصیب ما کرد تا با دیدار از محل زندگی این عزیزان بیشتر از همیشه از شرایط نگهداری این عزیزان در این مرکز آشنا شویم.

همچنین افزود خدمت به سالمندان را افتخاری بزرگ برای همه پرستاران و کارکنان کهریزک دانسته و در دین مبین اسلام همواره احترام و تکریم سالخوردگان مورد تأکید قرار گرفته و آنان را باعث برکت روز افزون برای هر خانه و خانواده ای عنوان نموده است .

وی زکات سلامتی را دلیل اصلی توجه و خدمت به سالمندان دانست و تصریح کرد:

نباید خدای ناخواسته با دلایل و بهانه­های مختلف از خدمت به کسانی که یک عمر در خدمت به جامعه تلاش کرده و عمر جوانی خود صرف تعلیم و تربیت فرزندان این مرز و بوم نموده اند شانه خالی کرد و با طرد آنان از جامعه و خانواده به دنبال یافتن رفاهی بدون وجود آنان بود.

حجت السلام شجعیان با دعا به درگاه خداوند متعال صحت و سلامت همه سالمندان و خادمین آنان را مسئلت و بر ادامه خدمت بی منت به همه سالمندان بویژه عزیزانی که گرفتار رنج بیماری هستند تأکید کرد.