88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

تماشای فیلم سینمایی و صرف غذا خارج از مجموعه ، بهانه ای زیبا برای تقویت روحیه و شادی بخشی به جمعی از معلولین جوان ساکن در آسایشگاه خیریه کهریزک شد .

 

به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک ؛ پردیس سینمایی راگا واقع در شهرستان ری، مقصد گردشگری و تماشای فیلم سینمایی مطرب ویژه جمع 25 نفری از معلولین جوان ساکن در آسایشگاه خیریه کهریزک شد .

مریم رجبی مددکار بلوک ارغوان در توصیف این گردش روزانه معلولین جوان گفت :

روز خوبی را در کنار عزیزانمان سپری کردیم . تماشای فیلم سینمایی و صرف ناهار بیرون از مجموعه ، در تقویت روحیه کاروان اعزامی نقش زیادی داشت چرا که همه حاضرین در این گردش یک روزه با هیجان از این رویداد یاد می کردند .

رجبی در ادامه نیز گفت :

طبق برنامه ریزی انجام شده توسط مدیر امور اجتماعی ، اولویت نخست را به آن دسته از مددجویانی می دهیم که بدلیل مشکلات خاص جسمانی و نداشتن سرپرست در طول سال کمتر موفق شده اند از آسایشگاه خارج شوند و بیشتر روزهای سال را در بخش محل زندگی خود بوده اند .

کارشناس مددکاری با تأکید بر استمرار گردش های روزانه ویژه معلولین و سالمندان ساکن در آسایشگاه نیز گفت :

با نظر مساعد مدیریت محترم و نیز برنامه ریزی و پیگیری مدیر امور اجتماعی ، این اقدامات روحیه بخش در دستور کار مددکاران قرار دارد تا برحسب وظیفه ساعات خوشی را ارزانی عزیزانمان نمائیم .

روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک به اطلاع کلیه دوستداران و علاقمندان به امور خیر و خیرخواهی می رساند آن دسته از گرامیانی که تمایل دارند شادی های زندگی خویش را با معلولین و سالمندان کهریزک تقسیم نموده و هزینه های اینگونه گردش های شاد را تقبل نمایند . کافیست با شماره تلفن 2-56523131 تماس حاصل نمایند تا نیات زیبای آنان اجراء و بدینوسیله لبخند شادی بر لبان جمعی از معلولین و سالمندان بدور از خانه و خانواده نقش بندد.