88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

بیش از 600 مادر سالخورده ساکن در آسایشگاه خیریه کهریزک در سنین سالمندی از امکانات رفاهی و توانبخشی این مجموعه بهره مند هستند .

 

به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک؛ با حضور محمدرضا صوفی نژاد و جمعی از مدیران مجموعه ، برنامه دیدار از بخشهای ویژه محل زندگی مادران سالخورده، در دستور کار قرار گرفت .

گرچه مدیران و مسئولین آسایشگاه در زمانهای مختلف در بخشهای 24 گانه بستری حاضر و در خدمت رسانی به عزیزان معلول و سالمند نظارت دارند ، اما این دیدار برنامه ریزی شده به جهت احترام ویژه و اهداء گل به بیش از 600 مادر سالخورده ای به انجام رسید که خانه و کاشانه آنان کهریزک بوده و قرار است تا پایان دوران حیات خویش ساکن این مجموعه خیریه باشند .

محمدرضا صوفی نژاد همچنین در دیدار با بانوان نیکوکاری که در خجسته زاد روز فاطمه زهرا (س) و روز مادر در آسایشگاه حضور داشتند، این روز فرخنده را به این بلند نظران جامعه تبریک و برای یکایک آنان آرزوی سلامتی و سعادتمندی داشت .

مدیر آسایشگاه خیریه کهریزک، همچنین در جمع پرستاران شاغل در بخش های مادران سالخورده ، با تاکید بر اینکه همه این عزیزان ولی نعمتان کهریزک هستند .

از همگان دعوت کرد تا با دقت هر چه تمامتر در خدمت رسانی به آنان کوشش نمایند .

در پایان دیدار عیدانه مدیران مجموعه از بخشهای مختلف بستری ، این تیم برای دلجویی از مادران سالخورده ای که هم اکنون در بخش مراقبت های خاص نگهداری می شوند ، به این بخش رفته و از نزدیک ادامه درمان این عزیزان بیمار و رنجور را نظاره گر شدند .