88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

به همت فرهنگسرای بهمن ، طرح "به مادران شهرم" مشمول حال مادران سالخورده ساکن در آسایشگاه خیریه کهریزک شد .

به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک؛ کاروان شادی از فرهنگسرای بهمن ، خانه مادران سالخورده ساکن در آسایشگاه خیریه کهریزک را مقصد اجرای طرح" به مادران شهرم" قرارداد تا یک روز خاص را تقدیم این گرامیان جامعه نماید .

 

سمیه مهدکیا رئیس واحد آموزش منطقه 20 از فرهنگسرایی ولاء در زمان حضور سبز خویش و همراهان به خبرنگار کهریزک گفت :

طرح" به مادران شهرم" در اقصی نقاط شهر و با هدف احترام به همه بانوان و مادران به اجراء در آمد . در این طرح با اهداء انواع کادوهای تولید شده توسط سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، به مادران عزیز شهرمان یادآور شدیم که به یاد شما هستیم و احترام به شما در واقع احترام به کل جامعه است .

سمیه مهدکیا همچنین به اجرایی این طرح در آسایشگاه نیز اشاره و تصریح کرد :

منطقه 20 شهرداری تهران ، خانه سالمندان کهریزک را محل اجرای این طرح انتخاب تا با حضوری چند ساعته و برپایی جشنی هرچند کوچک ، شادی آفرین سرای سالمندان باشد . سرایی که محل تجمع و زندگی جمع زیادی از یادگاران گرانقدر و ارزشمند جامعه هستند و از محل خدمات ارزنده آنان در کانون خانواده، فرزندان آنان هم اکنون در سطح و بطن جامعه شاغل و صاحب عناوین و مناصب مختلف هستند .

رئیس واحد آموزش منطقه 20 شهرداری تهران ، شادی و نشاط را حق همه مادران بویژه عزیزانی دانست که به سنین سالمندی رسیده اند و نیازمند پرستاری شبانه روزی هستند، دیدار و دلجویی از این عزیزان ، اجرای برنامه های شادی بخش و در نهایت تهیه ملزومات مورد نیاز زندگی آنان از جمله وظایف شهروندی همه ماست و باید در انجام این رسالت همگان پیشگام باشیم .