88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

همنوایی با گروه موسیقی معلولین جوان به هنگام حضور میهمانان خوش‌نام وطن، تحسین سفیران آینده آسایشگاه خیریه کهریزک را برانگیخت و اشک شوق را بر دیدگان آنان جاری ساخت.

به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک، تنی چند از دانش‌آموختگان دبیرستان نیکان که هم‌اکنون هر یک از فارغ‌التحصیلان رشته‌های مختلف دانشگاهی بوده و در مؤسسات دولتی و خصوصی نام اعتبار خاصی دارند، آسایشگاه خیریه کهریزک را مقصد همدلی و تجدیدعهد برای استمرار کمک به نیازمندان جامعه قرار دادند.

 

دیدار از بخش‌های مختلف بستری سالمندان، گفت‌وشنود با بیماران ام.اس و آشنایی بااستعدادهای مختلف هنری معلولین جوان در بخش موسیقی و تئاتر از برنامه‌های مختلف این جوانان فهیم در آسایشگاه خیریه کهریزک بود.

این جوانان مهربان شهر همچنین در نشستی با مدیر آسایشگاه خیریه کهریزک انواع مشکلات پیش روی خدمت در این مجموعه خیریه را مورد واکاوی قراردادند.

در بخشی از این نشست محمدرضا صوفی نژاد حضور چهره‌های تحصیل‌کرده و توانمند در عرصه‌های مختلف اجتماعی در کهریزک را مغتنم در معرفی این سازمان بزرگ و عام‌المنفعه به جامعه کنونی دانست.

مدیر آسایشگاه خیریه کهریزک، رفاه، ثروت‌اندوزی و شادی را بخشی جدایی‌ناپذیر خواسته‌های هر فردی دانست که همواره در تکاپوی یافتن مؤثرترین راه برای رسیدن به این اهداف است.

 وی همچنین اذعان داشت: در میان تمامی افراد جامعه، فراوان افرادی را می‌توان یافت که این خواسته‌های به‌حق خود را تنها در چارچوب خانواده و بستگان خویش دنبال نمی‌کنند، بلکه رسیدگی به نیازمندان را نیز همواره در برنامه‌های خود دارد.

 صوفی نژاد تصریح کرد: هرآنگاه که توانستیم رفاه آفرین باشیم شادی بخشی را در دل‌وجان خود پرورش داده و از ثروتی که به دنبال کسب آن هستیم در راه رفاه جامعه نیز هزینه نماییم، آنگاه می‌توانیم ادعا کنیم که طریق انسانیت را پیش روی خود قرار داده‌ایم و خود را مسئول حفظ و حراست از افراد جامعه آسیب‌پذیر می‌دانیم.

مدیر آسایشگاه خیریه کهریزک از همه تحصیل‌کردگان دبیرستان خوش‌نام نیکان دعوت کرد تا با پیوستن به جمع سفیران این مجموعه خیریه در تأمین هزینه‌های بی‌پایان زندگی بخشی به مددجویان کهریزک همراه و همگام با دیگر خیرین و نیک اندیشان جامعه باشند.