88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

مصطفی و مهسا –زوج خوشبخت جدید کهریزکی- زندگی خود را با خوشامدگویی مسئولین آسایشگاه خیریه کهریزک در مجتمع مسکونی عمید آغاز کردند  .

به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک؛ کلید منزل شماره 5 مجتمع مسکونی عمید به مصطفی و مهسا – زوج معلول که بتازگی پیوند آسمانی خود را منعقد نموده اند – تعلق گرفت .

 

مصطفی افشار مددجوی خوشنام آسایشگاه که سالیان متمادی است علاوه بر فعالیت در کارگاه سراجی واحد توانبخشی ، در عرصه ورزش قهرمانی بسکتبال با ویلچر نیز از موفق ترین جوانان معلول کهریزک است . با ازدواج با همسر مورد علاقه خویش از شهرستان آمل ، ادامه زندگی سراسر شاد و پر از امید و آرزوهای دست یافتنی را در منزل جدید و تحت حمایتهای همیشگی مسئولین آسایشگاه خیریه کهریزک ادامه خواهد داد .

گفتنی است مجتمع مسکونی عمید –ویژه زوج های معلول- در سال 1379 و با همت خانواده محترم زنده یاد دکتر عمید ساخته و مورد بهره برداری قرار گرفت . در حال حاضر از مجموع 20 واحد مسکونی موجود، تعداد 14 واحد از منازل فوق در اختیار زوج های معلولی است که همه روزه با حضور در محل کار خود اعم از واحد توانبخشی ، امور اداری و سایر واحدهای تابعه آسایشگاه ، روزگاری آرام و آسوده را پشت سر می گذارند .