88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

یاران مهربان و همیشه همراه آسایشگاه خیریه کهریزک، رسالت خود را در تأمین ملزومات بهداشتی مددجویان جوان به زیباترین وجه ممکن به انجام رساندند.

به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک ؛ گروه مهربان و همیشه همراه نیکوکار همیاران جوان را با برنامه‌ریزی برای سفرهای درون‌شهری، تهیه ملزومات و ایجاد فضای شاد و مفرح در آسایشگاه خیریه کهریزک می­شناسند.

 

این گروه داوطلب خدمت، در طول سال با انواع خدمات انسان دوستانه سعی دارند تا جوانان معلول را در گروه‌های مختلف به تفریحگاه‌های مختلف شهر برده، ساعاتی را همه باهم و در کنار هم از مواهب خدادادی بهره­مند شوند تا از این منظر به مسئولیت اجتماعی خود به زیبایی هرچه‌تمام‌تر عمل کنند.

این روزها که تیتر اول تمامی خبرهای رایج در کشور، شیوع ویروس کرونا بوده و محدودیت­های جدی برای همه دورهمی­ها و تفریح­های روزانه ایجادشده، این یاران مهربان بازهم دوستان خود در کهریزک  را فراموش نکرده­، از محل وجوهاتی که برای تأمین هزینه­های تفریح مددجویان کنار گذارده بودند به یاری گروه بهداشتی کهریزک آمدند تا بازهم مثل همیشه اعلام نمایند که در کنار مددجویان آسایشگاه خیریه کهریزک هستند.

تهیه ملزومات بهداشتی، مواد ضدعفونی‌کننده و انواع مایحتاج موردنیاز بخش‌های بستری مددجویان جوان ازجمله اقدامات شایسته این دوستان ثابت‌قدم و مهربان کهریزک بود تا علاوه بر رفع نیازهای متعدد مددجویان به ملزومات بهداشتی، دیگر خیرین و نیک اندیشان جامعه را نیز تشویق و ترغیب نمایند تا در این اقدام لازم و ضروری شرکت نمایند.

گروه‌های نیکوکاری اعم از همیاران جوان ، نیکی­های کوچک، گروه دوستان خودجوش، بانوان سرای محله، گروه‌های مختلف دانش­آموزی  و دانشجویی، و گروه‌های سازمان‌یافته از ارگان‌های مختلف، یاران ثابت‌قدم و همیشه همراه خانواده بزرگ کهریزک هستند که با برنامه‌ریزی­های گوناگون زندگی را برای مددجویان تحت پوشش این مجموعه خیریه آسان می­سازند.