88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

با استقبال پرشور کارکنان در روز عرضه انواع گیاهان آپارتمانی کلیه محصولات موجود در گلخانه آسایشگاه خیریه کهریزک باقیمت مناسب به منازل تلاشگران عرصه این مجموعه خیریه راه یافت.

به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک؛ به مناسبت هفته منابع طبیعی و روز درختکاری، انواع گل و گیاه آپارتمانی، زینت‌بخش منازل کارکنان پرتلاش شاغل در آسایشگاه خیریه شد.

 

مهندس سید هادی بلادی مسئول فضای سبز آسایشگاه، آشنایی بیش‌ازپیش بافرهنگ گل و گیاه را از طرف دیگر اهداف این اقدام ذکر کرد و گفت: در آستانه نوروز سال 99 و درحالی‌که مردم عزیز شهرمان به دلیل شیوع ویروس کرونا روزگار خوبی را پشت سر نمی‌گذارند، با این فرهنگ‌سازی تلاش کردیم تا حال و هوای عزیزان زحمتکش کهریزک را تغییر محسوسی دهیم.

مهندس بلادی در توضیح تنوع محصولات عرضه‌شده گفت: انواع گیاهان آپارتمانی شامل پوتوس، قلب ارغوانی، سانس وریا، گندمی، خورشیدی، بنجامین، شویدی و... ازجمله محصولاتی بودند که در محل گلخانه تولید و با استقبال پرشور کارکنان عرضه شد.

مهندس بلادی، درآمدزایی حاصل از محل فروش محصولات عرضه‌شده را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: باقیمت مناسب کلیه محصولات عرضه‌شده در محل گلخانه بفروش رسید تا علاوه بر تخلیه کامل گلخانه از این گیاهان، آماده تولید انواع محصولات جدید برای سال آینده باشیم.

مسئول فضای سبز آسایشگاه اظهار امیدواری کرد با این اقدام توانسته باشند علاوه بر زیباسازی منازل کارکنان پرتلاش آسایشگاه، در شادی و نشاط خانواده این عزیزان نیز تاثیرگذاربوده، همگان بتوانند با روحیه خوب و سرشار از امید و آرزوهای دست‌یافتنی به استقبال سال 1399 خورشیدی بروند.