88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

در روز پدر و گرامیداشت مقام و منزلت پدران سالخورده ساکن در آسایشگاه  خیریه کهریزک اولویت نخست مسئولین این مجموعه خیریه سلامتی و به دور بودن از هرگونه عوارض ناشی از بیماری‌های فصلی به‌ویژه ویروس کرونا انتشاریافته در سطح شهر و کشور است.

به گزارش روابط عمومی آسایشگاه  خیریه کهریزک؛ سالروز ولادت باسعادت مولای متقیان علی(ع) و گرامیداشت روز پدر ، از مناسبت‌های مهم و ویژه‌ای است که همواره در طول سالیان متمادی توسط مسئولین آسایشگاه  خیریه کهریزک برنامه‌های متنوعی برای آن تهیه و تدارک دیده می‌شود .

 

برپایی جشن‌های باشکوه ، دیدار از سالمندان بستری در بخش‌ها حضور چشمگیر بازدیدکنندگان و ملاقات‌کنندگان مختلف در این روز تدارک و به مورداجرا گذارده می‌شود.

با این وصف و با ابراز تأسف از شیوع ویروس کرونا که سطح شهر و کشورمان را درگیر نموده ؛ عوارض ناشی از آن به‌ویژه برای گروه‌های پرخطر مانند سالمندان افراد دارای زمینه‌های خاص بیماری بسیار مشهودتر از سایر افراد است ، لذا با توجه به دستورالعمل وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی و به‌منظور پیشگیری از شیوع اینت بیماری خطرناک در کل مجموعه خیریه کهریزک کلیه برنامه‌های یادشده لغو گردیده ؛ در روز پدر و سالروز میلاد مطهر امام علی (ع) هیچ‌گونه برنامه‌ای در آسایشگاه  خیریه کهریزک انجام نمی‌پذیرد.

در ضمن روابط عمومی آسایشگاه  خیریه کهریزک با ادای احترام به همه خیرین و نیک اندیشانی که طبق روال سال‌های گذشته انواع هدایای نقدی و غیر نقدی خود را روانه این مجموعه خیریه می­نمایند. تقاضا دارد در این راه ره­آوردهای باارزش خود را تحویل مسئولین مرکز نموده تا در اولین فرصت و بنا به نظر هر یک از بانیان خیر در محل یادشده میان عزیزان مددجو توزیع گردد.